5800 √ - X6 √ - Windows Phone [01.01.2013]

Sponsorlu Bağlantılar

haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
hakancım haklısın fakat bu kadar güzel bir cfw güncellenmeden olmaz
biliyorum sende hayatını yaşamak istiyorsun ama bu inanılmaz bi cfw olduğu için bekliyor işte
Zaten sen olmasan çoktan satmıştım bu telefonu telefon senle canlanıyor

zaman bulunca GÜNCELLEME çıkar
boş vaktimde zaten ilgileniyorum ama bu aralar yoğunum çok


- - - Eklendi - - -

Bu konuda anlatım yaptım diye Yazmışsın ve Link vermişsin fakat linktekı 4x4 menü olayı symbian belle:

Kardeşim çok teşekkür ederim Anlatım için sağol. Ama ben yine anlamadım :) Kusura bakma. Şimdi bende windows phone kurulu :) ben onu 4x4 yapmak istiyorum fakat senın attığın symbian belle :) Galiba ordaki gibi yapıcaksın demek istedin ama ben tam olarak ne yapıcagımı anlamadım :) Cahiliz bu konuda kusura bakma tekrardan :) Gerizekalıya anlatır gibi anlatırmısın :D
4x4 ü yapman için eksik dosyaları 3x4 ten al flaşhla


- - - Eklendi - - -

n97 de çalışırmı bu ?

hayır
 


wild60

Üye
Peki Eksik dosyalar hangileri 3x4 ten al derken :) nasıl bulcam ?
 
Mbkorkmazz

Mbkorkmazz

Üye
Öncelikle cabalarınız için teşekkürler.
Benim bir problemim mevut WP8 Apollo CFW sini c6-00 telefonuma FLASH ladım gayet güzel çalışıyor şöyle bir problemim mevcut ; Şarj Şebeke gibi ibarelerin bulunduğu üst bar gözükmüyor malesef. bunun için bununla ilgili MOD varsa biri upload edebilir mi rica etsem ? Bu FW ile aynı olmasını rica ediyorum bu FW nin içinden MOD alınabilir sanırsam ? Şimdiden Teşekkürler
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
Kardeş bi yardım et sabahtan beri yapıyorum bir türlü beceremedim ya :(
ver team viewer şifreni ve id inş ben yapayım hemen


- - - Eklendi - - -

Öncelikle cabalarınız için teşekkürler.
Benim bir problemim mevut WP8 Apollo CFW sini c6-00 telefonuma FLASH ladım gayet güzel çalışıyor şöyle bir problemim mevcut ; Şarj Şebeke gibi ibarelerin bulunduğu üst bar gözükmüyor malesef. bunun için bununla ilgili MOD varsa biri upload edebilir mi rica etsem ? Bu FW ile aynı olmasını rica ediyorum bu FW nin içinden MOD alınabilir sanırsam ? Şimdiden Teşekkürler
burası o kullandığın cfw nin konusu değildir... konu açıp yardım istersen daha iyi olur... sorunun cevabı var bende ama hiç bir cfw konumda ne mod paylaşımı yapıyorum nede başka bir cfw ile ilgili cevap veriyorum... sana versem cvp başkası sorucak ona cvp vermezsem haksızlık olacak yada herkese cvp versem bu konudaki olan cfwnin konusu dışına çıkmış oluacaz o yüzden kusuruma bakma
 

wild60

Üye

ver team viewer şifreni ve id inş ben yapayım hemen


- - - Eklendi - - -

burası o kullandığın cfw nin konusu değildir... konu açıp yardım istersen daha iyi olur... sorunun cevabı var bende ama hiç bir cfw konumda ne mod paylaşımı yapıyorum nede başka bir cfw ile ilgili cevap veriyorum... sana versem cvp başkası sorucak ona cvp vermezsem haksızlık olacak yada herkese cvp versem bu konudaki olan cfwnin konusu dışına çıkmış oluacaz o yüzden kusuruma bakma

Tamam veriyorum kardeşim çok saol Id :890 008 696 şifre:1682 Teamviever 7
 

wild60

Üye


şuan pcde dglm kardeşim

Tamam kardeşim senide uğraştırdım ama sonunda başarabildim :) Araştıra Araştıra başardım Nokia Firmrave mı ne oyle bır programla rofs 2 nın ıcındekılerı değiştirdim tekrar flashladım fakat buda kolay olmadı :D Bunlada baya uğraştım ama genel olarak sonuç Başarılı :)

Sağolasın :)
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
Tamam kardeşim senide uğraştırdım ama sonunda başarabildim :) Araştıra Araştıra başardım Nokia Firmrave mı ne oyle bır programla rofs 2 nın ıcındekılerı değiştirdim tekrar flashladım fakat buda kolay olmadı :D Bunlada baya uğraştım ama genel olarak sonuç Başarılı :)

Sağolasın :)

yüklediysen sorun yok güle güle kullan kardşm
 
Dj_ShArK_001

Dj_ShArK_001

Üye
yaw şu yükleme işlemini resim açıklamasını ekleyin lütfen
 
emso68

emso68

Üye
elinize sağlık deniyecem...
 

Xpilot

Üye
Hocam cfw'de auto installer varmı? Yoksa biz .sis dosyasını kurup Thinkchange/e/ ' nin içine istediğimiz sis'leri atıp kurabilirmiyiz?
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi

none1

Üye
Beyler daha önce böyle birşey kurmadım onun için bilmiyorum :) Bunun Nasıl Kurulucağını Söylermisiniz yada anlatan bi Video Çekicek varmı ?
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
Beyler daha önce böyle birşey kurmadım onun için bilmiyorum :) Bunun Nasıl Kurulucağını Söylermisiniz yada anlatan bi Video Çekicek varmı ?

www.maxicep.com/s60v5-cfw-modifiye-fw-bolumu/5800-as-x6-as-symbian-belle-fp5-01-02-2013-a-604563.html

bu konuda anlattim
 

none1

Üye
beyler ben internetten bi video buldum yükledim neysede simgeler gelmedi çekim gücü simgesi operatör yazısı vs simgeleri yok acill yardım lütfen

- - - Eklendi - - -

hadi cevap bekliyorum lütfen acil...
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
beyler ben internetten bi video buldum yükledim neysede simgeler gelmedi çekim gücü simgesi operatör yazısı vs simgeleri yok acill yardım lütfen

- - - Eklendi - - -

hadi cevap bekliyorum lütfen acil...

sabret.. Sitede yatıp kalkmıyorum müsait olunca herkeze yazıyorum. Ekten belle topbarı indir uygulama kurar gibi kur
 

ooo_teb

Üye
tekrar eski haline getirmek istediğimde ne yapmam gerekiyor? eski haline getirilebilir değil mi?
 


Üst Alt