haqanguven
Üye
boş vaktimde zaten ilgileniyorum ama bu aralar yoğunum çokhakancım haklısın fakat bu kadar güzel bir cfw güncellenmeden olmaz
biliyorum sende hayatını yaşamak istiyorsun ama bu inanılmaz bi cfw olduğu için bekliyor işte
Zaten sen olmasan çoktan satmıştım bu telefonu telefon senle canlanıyor
zaman bulunca GÜNCELLEME çıkar
- - - Eklendi - - -
4x4 ü yapman için eksik dosyaları 3x4 ten al flaşhlaBu konuda anlatım yaptım diye Yazmışsın ve Link vermişsin fakat linktekı 4x4 menü olayı symbian belle:
Kardeşim çok teşekkür ederim Anlatım için sağol. Ama ben yine anlamadımKusura bakma. Şimdi bende windows phone kurulu
ben onu 4x4 yapmak istiyorum fakat senın attığın symbian belle
Galiba ordaki gibi yapıcaksın demek istedin ama ben tam olarak ne yapıcagımı anlamadım
Cahiliz bu konuda kusura bakma tekrardan
Gerizekalıya anlatır gibi anlatırmısın
![]()
- - - Eklendi - - -
n97 de çalışırmı bu ?
hayır
Kusura bakma. Şimdi bende windows phone kurulu 

