5800 √ - X6 √ - Windows Phone [01.01.2013]

Sponsorlu Bağlantılar

çilekeş03

Üye
ya yine güzel bi cfw yine haqangüven :) teşekkürler...Emeğine sağlıkk
 


çilekeş03

Üye
yükledim şimdi ancak operatörün ve şarj göstergesi yok neden olabilir?
 

çilekeş03

Üye
tamam şimdi oldu kardeşim..teşekürrler
 

metehan_1

Üye
ekteki dosyayı kurdum, yeniden başlattım ancak bir süre sonra gene gitti şarj ve şebeke göstergeleri nedeni nedir ?
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
ekteki dosyayı kurdum, yeniden başlattım ancak bir süre sonra gene gitti şarj ve şebeke göstergeleri nedeni nedir ?

belle topbar sağlıklı çalışmadığından oluyor.. güncelleme getirirsem ilerde kaldırmayı düşünüyorum onu
 

furens

Üye
hocam şebe ismi gözükmüyor tolbarlarıda yükledim nerde eksiklik var söyleyebilirmisin ayrıca saat de yükledim onun fonksiyonu nedir
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
brhn34

brhn34

Üye
GÜNCELLEME İSTİYORUZ....

Biraz Vakit Ayır...

EMEGİNE SAGLIK
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
GÜNCELLEME İSTİYORUZ....

Biraz Vakit Ayır...

EMEGİNE SAGLIK

bir siteyi gez bakalım kaçtane cfwm var.. benimde özel bir hayatım var hayatım cfwler üzerine kurulu değildir... boş zamanlarımda zaten ilgileniyorum sizdende anlayış gelmezse benden cfw gelmez :)
 
  • Beğen
Tepkiler: wild60

strokee

Üye
kardeş emeğine saglık güzel işler yapıyorsun en kısa sürede bekliyoruz güncelleme ve daha güzel bişe cıkarıcağını tahmin ediyorum senden bunun için yeni tema ve ikonlar mesela ve eksikler kolay gelsin şimdden sanada kardeşim yolun acık olsun
 

wild60

Üye
Kardeş bende 4x4 yapmayı istiyorum ama arkadaşın dediği gibi bulamadım yardımcı olurmusunuz ?

- - - Eklendi - - -

Ana sayfada rofs2 nasıl atıyoruz rofs2 ne demek :D
 

emreferahli

Üye
Arkadaslar, bu yazilimin hepsini yaptim fakat eski haline nasil getirecegim lutfen yardim edin, guzel bir yazilim fakat eskisi daha iyiydi bence. Lutfen cevabinizi ve çözümünüzü bekliyorum, tesekkurler
 

wild60

Üye
Arkadaslar, bu yazilimin hepsini yaptim fakat eski haline nasil getirecegim lutfen yardim edin, guzel bir yazilim fakat eskisi daha iyiydi bence. Lutfen cevabinizi ve çözümünüzü bekliyorum, tesekkurler

Eski sistemin hangisiyse tekrar aynı yöntemle getirebilirsin . Mesala Symbian Belle Siteden dosyalarını inidirip yapabilirsin
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaslar, bu yazilimin hepsini yaptim fakat eski haline nasil getirecegim lutfen yardim edin, guzel bir yazilim fakat eskisi daha iyiydi bence. Lutfen cevabinizi ve çözümünüzü bekliyorum, tesekkurler
navifrm uygulamasından orijinal yazılımı indir bunu attığın gibi at


- - - Eklendi - - -

Kardeş bende 4x4 yapmayı istiyorum ama arkadaşın dediği gibi bulamadım yardımcı olurmusunuz ?

- - - Eklendi - - -

Ana sayfada rofs2 nasıl atıyoruz rofs2 ne demek :D

bu konuda anlatım yaptım http://www.maxicep.com/s60v5-cfw-mo...02-2013-tarihinde-fp5-cikacakkkkk-604563.html


- - - Eklendi - - -

kardeş emeğine saglık güzel işler yapıyorsun en kısa sürede bekliyoruz güncelleme ve daha güzel bişe cıkarıcağını tahmin ediyorum senden bunun için yeni tema ve ikonlar mesela ve eksikler kolay gelsin şimdden sanada kardeşim yolun acık olsun
güncelleme gelmez uzun bir ara. .. saolasın
 
brhn34

brhn34

Üye


bir siteyi gez bakalım kaçtane cfwm var.. benimde özel bir hayatım var hayatım cfwler üzerine kurulu değildir... boş zamanlarımda zaten ilgileniyorum sizdende anlayış gelmezse benden cfw gelmez :)
hakancım haklısın fakat bu kadar güzel bir cfw güncellenmeden olmaz
biliyorum sende hayatını yaşamak istiyorsun ama bu inanılmaz bi cfw olduğu için bekliyor işte
Zaten sen olmasan çoktan satmıştım bu telefonu telefon senle canlanıyor

zaman bulunca GÜNCELLEME çıkar
 

wild60

Üye
Bu konuda anlatım yaptım diye Yazmışsın ve Link vermişsin fakat linktekı 4x4 menü olayı symbian belle:

Kardeşim çok teşekkür ederim Anlatım için sağol. Ama ben yine anlamadım :) Kusura bakma. Şimdi bende windows phone kurulu :) ben onu 4x4 yapmak istiyorum fakat senın attığın symbian belle :) Galiba ordaki gibi yapıcaksın demek istedin ama ben tam olarak ne yapıcagımı anlamadım :) Cahiliz bu konuda kusura bakma tekrardan :) Gerizekalıya anlatır gibi anlatırmısın :D
 

kanbozlu533

Üye
n97 de çalışırmı bu ?
 


Üst Alt