ya yine güzel bi cfw yine haqangüventeşekkürler...Emeğine sağlıkk
ekten topbarı indire ve kuryükledim şimdi ancak operatörün ve şarj göstergesi yok neden olabilir?
tamam şimdi oldu kardeşim..teşekürrler

ekteki dosyayı kurdum, yeniden başlattım ancak bir süre sonra gene gitti şarj ve şebeke göstergeleri nedeni nedir ?
topbar uygulamasına girdinmi?hocam şebe ismi gözükmüyor tolbarlarıda yükledim nerde eksiklik var söyleyebilirmisin ayrıca saat de yükledim onun fonksiyonu nedir
GÜNCELLEME İSTİYORUZ....
Biraz Vakit Ayır...
EMEGİNE SAGLIK

Arkadaslar, bu yazilimin hepsini yaptim fakat eski haline nasil getirecegim lutfen yardim edin, guzel bir yazilim fakat eskisi daha iyiydi bence. Lutfen cevabinizi ve çözümünüzü bekliyorum, tesekkurler
navifrm uygulamasından orijinal yazılımı indir bunu attığın gibi atArkadaslar, bu yazilimin hepsini yaptim fakat eski haline nasil getirecegim lutfen yardim edin, guzel bir yazilim fakat eskisi daha iyiydi bence. Lutfen cevabinizi ve çözümünüzü bekliyorum, tesekkurler
Kardeş bende 4x4 yapmayı istiyorum ama arkadaşın dediği gibi bulamadım yardımcı olurmusunuz ?
- - - Eklendi - - -
Ana sayfada rofs2 nasıl atıyoruz rofs2 ne demek![]()
güncelleme gelmez uzun bir ara. .. saolasınkardeş emeğine saglık güzel işler yapıyorsun en kısa sürede bekliyoruz güncelleme ve daha güzel bişe cıkarıcağını tahmin ediyorum senden bunun için yeni tema ve ikonlar mesela ve eksikler kolay gelsin şimdden sanada kardeşim yolun acık olsun
hakancım haklısın fakat bu kadar güzel bir cfw güncellenmeden olmaz
bir siteyi gez bakalım kaçtane cfwm var.. benimde özel bir hayatım var hayatım cfwler üzerine kurulu değildir... boş zamanlarımda zaten ilgileniyorum sizdende anlayış gelmezse benden cfw gelmez![]()
Kusura bakma. Şimdi bende windows phone kurulu
ben onu 4x4 yapmak istiyorum fakat senın attığın symbian belle
Galiba ordaki gibi yapıcaksın demek istedin ama ben tam olarak ne yapıcagımı anlamadım
Cahiliz bu konuda kusura bakma tekrardan
Gerizekalıya anlatır gibi anlatırmısın 
