Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Kardeş meraba Symbian belle cfw de oyunlarda bi sorun yaşamıştık hatırladıysan temiz port felan diyordun oyunların java olup olmadığını soruyodun(gameloft oyunları). bu cfw de düzeltirim diyordun.onunla ilgili bir çalışman oldu mu? bu cfw yi yüklemedim ama bi sorayım dedim.eline sağlık.
HAM ZA
Üye
hocam cfw süper eline sağlık da bi sorunum var bu şebeke ve mesaj ikonu çok sırıtıyor topbar olunca topbarsız bir tema veya o ikonları silmenin bi yolu yokmu ? göze çarpıyor..
Kardeş meraba Symbian belle cfw de oyunlarda bi sorun yaşamıştık hatırladıysan temiz port felan diyordun oyunların java olup olmadığını soruyodun(gameloft oyunları). bu cfw de düzeltirim diyordun.onunla ilgili bir çalışman oldu mu? bu cfw yi yüklemedim ama bi sorayım dedim.eline sağlık.
hocam cfw süper eline sağlık da bi sorunum var bu şebeke ve mesaj ikonu çok sırıtıyor topbar olunca topbarsız bir tema veya o ikonları silmenin bi yolu yokmu ? göze çarpıyor..
hocam sen font olayinda niye küçük niye büyük yapıyorsun ki telefonun orjinalin de ki yazı boyutu neyse onu koy boşver küçübüyük isteyeni orjinal boyutu koy sür piyasaya
hocam sen font olayinda niye küçük niye büyük yapıyorsun ki telefonun orjinalin de ki yazı boyutu neyse onu koy boşver küçübüyük isteyeni orjinal boyutu koy sür piyasaya