5800 √ - X6 √ - Windows Phone [01.01.2013]

Sponsorlu Bağlantılar



acelecem

acelecem

Üye
merhabalar, öncelikle çok teşekkürler gerçekten güzel. Bir kaç önerim olacak,
1-Ev ekranına 2 kısayol atana biliyor bu sayıyı artırmanız kullanım açısından daha pratik olacaktır.
2-Ana menü 4x4 seçeneği olması gerekli bence.
3-Menü butonları biraz daha büyük olmalı.
4-Yazı yazıla bilir alanlar belirginleştirilmeli örn: rehberde arama bölümünün kutusu gibi.

Benim önerilerim şimdilik bunlar ve gerçekten güzel bir çalışma yeniden teşekkürler.
 
RecepILHAN89

RecepILHAN89

Üye
haqan ben ofw yapmayı planlıyorum.ssenin modlardan yararlanmayı planlıyorum tek sıkıntım var çıkarmam istediğim bileşenleri kaldıramadım ikincisi ofwye c5 tuş kilidi eklemek istiyorum nasıl yapacağım....
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
haqan ben ofw yapmayı planlıyorum.ssenin modlardan yararlanmayı planlıyorum tek sıkıntım var çıkarmam istediğim bileşenleri kaldıramadım ikincisi ofwye c5 tuş kilidi eklemek istiyorum nasıl yapacağım....
cleanerla hem rofs2 gösterip hemde coreyi gösterip sil uygulamarı...
c5 tuş klidini ofw de denemedim hiç...
ayrıca konu dışına çıkmayalaım lütfen... başka sitede pm kutum açık ordan yaz bana


- - - Eklendi - - -

merhabalar, öncelikle çok teşekkürler gerçekten güzel. Bir kaç önerim olacak,
1-Ev ekranına 2 kısayol atana biliyor bu sayıyı artırmanız kullanım açısından daha pratik olacaktır.
2-Ana menü 4x4 seçeneği olması gerekli bence.
3-Menü butonları biraz daha büyük olmalı.
4-Yazı yazıla bilir alanlar belirginleştirilmeli örn: rehberde arama bölümünün kutusu gibi.

Benim önerilerim şimdilik bunlar ve gerçekten güzel bir çalışma yeniden teşekkürler.

teşekkürler önerin için güncelleme çıkartıcam zaman isteklere önem veririm
 

Software95

:tşk: .Ayrıca WP temasını özelden bana link atabilirmisin ?
 
Lancerr

Lancerr

Üye
Dostum eline sağlık sonunda çıktı :) bişey sormak istiyorum topbar stabil çalışıyor mu ?
Topbarda Arada bır kapanmalar oluyomu diğerlerindekı gibi ?
 
wwwcomtr

wwwcomtr

Üye
hakan yada metalci elinizde şu şebeke ikonunu kaldırabilecek dosya varsa bana verebilirmisiniz?
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
Dostum eline sağlık sonunda çıktı :) bişey sormak istiyorum topbar stabil çalışıyor mu ?
Topbarda Arada bır kapanmalar oluyomu diğerlerindekı gibi ?

teşekkürler... kapanıyor am ayarlardan ışık sensörünü kapatırsan kapanmıyormuş metalci öyle diyor


- - - Eklendi - - -

hakan yada metalci elinizde şu şebeke ikonunu kaldırabilecek dosya varsa bana verebilirmisiniz?
bende yoktur...
 
Lancerr

Lancerr

Üye


teşekkürler... kapanıyor am ayarlardan ışık sensörünü kapatırsan kapanmıyormuş metalci öyle diyor


- - - Eklendi - - -


bende yoktur...

peki onu nasıl yapacağz ? O ışık sensorunu nasıl kapatıcaz ayarlar derken ?
 
wwwcomtr

wwwcomtr

Üye
ısık sensörü yazmıyorda dokunma sensörü var onu kapa oluyor benim suan sorunsuz topbar
 

manyaksbs

Üye
miniqwerty klavyeyi tekrar nasıl yükleyeceğim biri yardımcı olabilir mi?

- - - Eklendi - - -

arkadaşlar mini qwerty klavye lazım acil yardım
 
Nedensiz-Sebebsiz

Nedensiz-Sebebsiz

Üye
ev ekranı keşke c6 gibi olmasa imis güzel olurmus sadece tema değişmiş gibi olmuş c6 dan

- - - Eklendi - - -

bu arada emeğine sağlık
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
miniqwerty klavyeyi tekrar nasıl yükleyeceğim biri yardımcı olabilir mi?

- - - Eklendi - - -

arkadaşlar mini qwerty klavye lazım acil yardım

StaticFeatures.dll bu dosyayı temiz c6 porttan çek cfw ye aktar


- - - Eklendi - - -

ev ekranı keşke c6 gibi olmasa imis güzel olurmus sadece tema değişmiş gibi olmuş c6 dan

- - - Eklendi - - -

bu arada emeğine sağlık

bundan öteye gidilmez c6 portta...
 
jasper1

jasper1

Üye
​belletopbar'ı seffaf yapıp yayınlayabilirmisin kardesim ?
 
jasper1

jasper1

Üye
tesekkürler kardesim.
 


Üst Alt