5800 √ - X6 √ - Windows Phone [01.01.2013]

Sponsorlu Bağlantılar



HAM ZA

HAM ZA

Üye
hangi renk için bu ?
 
Sessız

Sessız

Üye
Bu Güzellik 5250ye Uyarmı ?
 

ca_sus

Üye
hocam herşey iyi güzel de belletop bar işi bozmuş buna birşeyler yaparsan çok güzel olur sıkıntı yani ellerin dert görmesin
 
CYBERstix

CYBERstix

Üye
Kardeş meraba Symbian belle cfw de oyunlarda bi sorun yaşamıştık hatırladıysan temiz port felan diyordun oyunların java olup olmadığını soruyodun(gameloft oyunları). bu cfw de düzeltirim diyordun.onunla ilgili bir çalışman oldu mu? bu cfw yi yüklemedim ama bi sorayım dedim.eline sağlık.
 
HAM ZA

HAM ZA

Üye
hocam cfw süper eline sağlık da bi sorunum var bu şebeke ve mesaj ikonu çok sırıtıyor topbar olunca :( topbarsız bir tema veya o ikonları silmenin bi yolu yokmu ? göze çarpıyor..
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
Kardeş meraba Symbian belle cfw de oyunlarda bi sorun yaşamıştık hatırladıysan temiz port felan diyordun oyunların java olup olmadığını soruyodun(gameloft oyunları). bu cfw de düzeltirim diyordun.onunla ilgili bir çalışman oldu mu? bu cfw yi yüklemedim ama bi sorayım dedim.eline sağlık.
yok unuttumm ben onu :)


- - - Eklendi - - -

hocam cfw süper eline sağlık da bi sorunum var bu şebeke ve mesaj ikonu çok sırıtıyor topbar olunca :( topbarsız bir tema veya o ikonları silmenin bi yolu yokmu ? göze çarpıyor..
var ama yukardaki menüler gidiyor ve hiç kullanışlı olmuyor malesef
 

recepkoyuncu

Üye
ben yükledim güzel olmus eline saglık ama pil ve şebeke bilgisi gözükmüyor telefonun yukarısında limiti ve simgesi gözükmüyor sebebi nedendir
 
Lancerr

Lancerr

Üye
hakan şimdi yükledim güzel olmuş beğendim cfw yi :oke: yalnız font ve simgeler küçük geldi biraz onları biraz büyütürmüsün ?
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
hakan şimdi yükledim güzel olmuş beğendim cfw yi :oke: yalnız font ve simgeler küçük geldi biraz onları biraz büyütürmüsün ?
büyütünce sevmeyen var küçültünce sevmeyen var bende ne yapacağımı şaşırdım :D valla font düzenlemesini öğrenin kendiniz yapın artık :)


- - - Eklendi - - -

ben yükledim güzel olmus eline saglık ama pil ve şebeke bilgisi gözükmüyor telefonun yukarısında limiti ve simgesi gözükmüyor sebebi nedendir

ekteki topbarı indir telefona at ve kur :)
 
Lancerr

Lancerr

Üye
yapma be dostum :D ben bilmiyorum ki :D bağlan bimkine öyle yap bari :D:ehe
 
dogu73

dogu73

Üye
LİNK: nasıl kuracağız ? bu arada en iyi cfw olduğuna iddiasına girerim.emeğine eline sağlık.
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
yapma be dostum :D ben bilmiyorum ki :D bağlan bimkine öyle yap bari :D:ehe
uzun zaman cfw le uğraşamıycam kafa kalmadı ama iconlardan vazgeçersen pure fontu kullan belleninkini olur oda bu yazılıma


- - - Eklendi - - -

LİNK: nasıl kuracağız ? bu arada en iyi cfw olduğuna iddiasına girerim.emeğine eline sağlık.
telefona at ve kur... teşekkürler güle güle kullan :)
 

brktrr

Üye
tmayı atarmısın yaaaa
 

ca_sus

Üye
hocam sen font olayinda niye küçük niye büyük yapıyorsun ki telefonun orjinalin de ki yazı boyutu neyse onu koy boşver küçübüyük isteyeni orjinal boyutu koy sür piyasaya :)
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
hocam sen font olayinda niye küçük niye büyük yapıyorsun ki telefonun orjinalin de ki yazı boyutu neyse onu koy boşver küçübüyük isteyeni orjinal boyutu koy sür piyasaya :)
:)hehe font için bir istek daha
 

brktrr

Üye
sis nasıl yapılıyo

- - - Eklendi - - -

at tamam mod şklind olsun
 


Üst Alt