5800 √ - X6 √ - Windows Phone [01.01.2013]

Sponsorlu Bağlantılar

tekederelit

Üye
kardeşim emeğine sağlık güzel olmuş ama tuş kilidi kapalı iken ışığı yanıyo dokunma sensörü demişsin ama ben baktım kapalı olmasına rağmen hala yanıyo nasıl düzelticez acaba
 


haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
kardeşim emeğine sağlık güzel olmuş ama tuş kilidi kapalı iken ışığı yanıyo dokunma sensörü demişsin ama ben baktım kapalı olmasına rağmen hala yanıyo nasıl düzelticez acaba
dokunma sensörü topbar kendi kendine kapanmasın diye söyledik...
sen yazılımı attıktan sonra hard format atıp hafıza kartını biçimlendirdinmi?
 
bulenTRaider

bulenTRaider

Üye
teşekkürler.
 
sdelen

sdelen

Üye
Operatör logosunu nasıl kaldırabiliriz?
 
DaNq3rB0y

DaNq3rB0y

Üye
hocam süpersin
 
jasper1

jasper1

Üye
topbar transparant özelliği gitti normal oldu telefonu kapatıp açınca.. ?
 
jasper1

jasper1

Üye
kafasına göre yapıyor bi oluyor bi olmuyor :/
 

bayram b

Üye
ellerine saglik
 
theeternal

theeternal

Üye
nasıl yapıldığı yazmıyor
 

ceyhuncu

Üye
Ya arada bi telefon takılıyo 4 5 saniye donuyo sonra düzeliyo yani dokunmatik işlemiyo kilitleniyo.
 

tahacan12

Üye
guzel hızlı ama toolbar ısı mahvedıyor.Keske ustad su olayı duz yapsaydın..
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
guzel hızlı ama toolbar ısı mahvedıyor.Keske ustad su olayı duz yapsaydın..

bende topbarı sevmiyorum.. bellede çok kişi istedi ama yapmadım bunda değişiklik olsun diye yaptım ilerde güncelleme çıkartırsam daha özenip daha güzel yapar topbarıda kaldırma isteği çok olursa kaldırırım


- - - Eklendi - - -

Ya arada bi telefon takılıyo 4 5 saniye donuyo sonra düzeliyo yani dokunmatik işlemiyo kilitleniyo.
yazılımı attıktan sonra hard format atıp hafıza kartını biçimlendir
 
mehmetcelil91

mehmetcelil91

Üye
Ellerine saglik cok guzel olmus hic bir sorun cikarmadi :oke:
 


Üst Alt