5800 v40 çıkmıştır..

Sponsorlu Bağlantılar

Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
birşey değil canım..
 


uyuss_Sehzade

Üye
selammm nadir kardeş v50 ile konu neden acılmadı yada ben nie göremıyorum ya bi konu acı verınn dikkat edleim arada paylaşalım sorunlarımızı ya link filan atarmısın rıca etsem.?*
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
açmaya gerek yok canım..burası var zaten..
 

uyuss_Sehzade

Üye
ya nerde bu millett yaa nadir kareşş v 40 da yorumlardan hatalardan gecınmıyodu v 50 gecince hersey yerine oturmuş gibi millet sustu hıcmı bı sorun yaşıyan yok hıc mi v 50 memnun kalmıyan yok ne sacmalık yabaşka yerde konumu acıldı nereye kayctılar..
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
noldu canım?
 
Progressivity

Progressivity

Üye
ya nerde bu millett yaa nadir kareşş v 40 da yorumlardan hatalardan gecınmıyodu v 50 gecince hersey yerine oturmuş gibi millet sustu hıcmı bı sorun yaşıyan yok hıc mi v 50 memnun kalmıyan yok ne sacmalık yabaşka yerde konumu acıldı nereye kayctılar..

bir sürü yeni konu açıldı herkes karşılaştığı sorunlar için ayrı konu açıyor maalesef ve bir konu birliği yok
o yüzden tek tek o konuları takip etmen lazım
 

uyuss_Sehzade

Üye
ya tmm da v40 da herkes sıkıntısını sorunlarını paylaşıyodu bılgı alış verişi oluyodu v50 olunca herkes sustu yada başka forum sitelerinemi yöneldiler nerde bu millet v 40 da 213 kadar devam etti v 50 de bı sorun bile yaşanmamış gibi konular kapand sanki?haksızmıyım
 
destroy116

destroy116

Üye
yükledim gayet güzel...
 
SerseriGönlüm12

SerseriGönlüm12

Üye
ben hiç memnun degilim. v31 e geri dönmek isterim ama imkansız tabi. Menü ekranına kinetik koymuşlar uygulamalar menüsüne basınca aşaga yukurı kayıyo içeri bi türlü giremiyorum.hadi onuda bırak radyo ayarları yaparken kanal kaydedicem takılıyo.kanalları hızlı değisince yine takılıyoo.teli kapatıp açman gerekiyo.radyo dinlerken kanalların ismi yazardı RDS özelliği falan artık oda yok.özellik yapalım derken olanıda batırmış nokia
 

netmagic1

Üye
ben hiç memnun degilim. v31 e geri dönmek isterim ama imkansız tabi. Menü ekranına kinetik koymuşlar uygulamalar menüsüne basınca aşaga yukurı kayıyo içeri bi türlü giremiyorum.hadi onuda bırak radyo ayarları yaparken kanal kaydedicem takılıyo.kanalları hızlı değisince yine takılıyoo.teli kapatıp açman gerekiyo.radyo dinlerken kanalların ismi yazardı RDS özelliği falan artık oda yok.özellik yapalım derken olanıda batırmış nokia

sonuç olarak 5800xm berbat bi telefon :) maalesef hediye olduğu için kullanıyorum...
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
:ehe:ehe:ehe
 

harvescry

Üye
:hmmm
 
LeqendKiLLer

LeqendKiLLer

Üye
Çok Teşekkürler Arkadaşlar .
 

burkiburki105

Üye
v50 çıkmış yükledm hrika çalışıyor
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
iyi günlerde kullan..
 

ciran_

Üye
usta ben usb taktım ama böyle bişey çıkmadı karşıma bu sayfaları nasıl bulup nasıl yükleyecem yardımcı olursanız size zahmet
 

bestt3219

Üye
beyler hiç riske girme yin telefondan *#0000# yapın ordn yazlm güncelleştirme yapım sorunsuz v50 yüklensin.wre
less bağlantı şart tabi :D
 

uyuss_Sehzade

Üye
arkadaşlarrr öyle diyosunuzdaaa wlan ile yapılan guncelleme update sonucu telefona hadiiden az dosya iniyooo bırakın kareyı 0000 yıldızı şimdi pc ile güncelleme yapınnn 130 140 mb dosya ınıyoo telefonda yaptıgınızda 20 30 mb bısey ınıyooo aradakı mb farkı 100 mb nokianın MYNOKİA sitesine uye olunnn verılen boluklari imei adresini adınızı yaşınızı vs vs şeylerı doldurunn guncelleme geldiginide msj yoluylamı yoksa mail yoluylami gelicek ıkınızı secersiniz size mail yoluyla yada msj yoluyla guncellemeniz var dersiniz bu kadar kafa yormanıza gerek yokkkkk...
 

mustang_74

Üye
arkadaşlar bende bilgisayardan güncelleme nasıl yapışdığını bilmiyorumm detaylı bi şekilde anlatırsanız sewinirimm...
 

uyuss_Sehzade

Üye
slm nadir arkadaşım arkadaşlardan bı duyum duydum acaba dogrumu 5800 kamera hakkında program fılan varmış sanırım bıldıgınız acaba o programın ısmını söylıye bılırmısınız ..özel msjda atamıyorum her nedense artıkk neyse sızı bulmak zor olucak ama olsun grşz hoşcakalın
 


Üst Alt