ya nerde bu millett yaa nadir kareşş v 40 da yorumlardan hatalardan gecınmıyodu v 50 gecince hersey yerine oturmuş gibi millet sustu hıcmı bı sorun yaşıyan yok hıc mi v 50 memnun kalmıyan yok ne sacmalık yabaşka yerde konumu acıldı nereye kayctılar..
ben hiç memnun degilim. v31 e geri dönmek isterim ama imkansız tabi. Menü ekranına kinetik koymuşlar uygulamalar menüsüne basınca aşaga yukurı kayıyo içeri bi türlü giremiyorum.hadi onuda bırak radyo ayarları yaparken kanal kaydedicem takılıyo.kanalları hızlı değisince yine takılıyoo.teli kapatıp açman gerekiyo.radyo dinlerken kanalların ismi yazardı RDS özelliği falan artık oda yok.özellik yapalım derken olanıda batırmış nokia
maalesef hediye olduğu için kullanıyorum...
