5800 v40 çıkmıştır..

Sponsorlu Bağlantılar

uniwalker

uniwalker

Üye
şöle sorayım ozaman şimdi 5800 ların kulaklıkları kumandalı kulaklık ve ben dinledim harbiden az yani sesi eminimki sizde fark etmişiinizdir şimdide ölemi yoksa biraz gelişme warmı
soruma cewap yokmuu:bilmm
 


Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
evet kulaklık sesi az..onun için bir kulaklık tavsiye edildi..
 
uniwalker

uniwalker

Üye
Allah razı olsun teşekkür ederim:D
 
wyzab

wyzab

Üye
arkadaşlar ben v40 ı sorunsuzca yükledim, arama geldiğinde ekranda iphone deki gibi sağa doğru cevaplama , sola doğru tuş kilidini açma butonu keliro, ilk başlarda çalışıyordu, telefonu alalı bir hafta oldu ve alır almaz versiyon güncelledim, 2-3 gün kullanabildim o slide it olayını ama şimdi olmuyor :-( yani arama geldiğinde ekran parmağımıalgılamıyor, hard format ta attım, önceden çalışıp şimdi çalışmaması moralimi bozuyo, acaba yüklediğim oyun ve programlardan dolayı mı olmuştur :-( bir fikri olan varsa lütfen yardımcı olsun, saygılar...
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
hafıza kartına format at..yine devam ederse yeniden güncelle..
 
uniwalker

uniwalker

Üye
Herşey iyi güzelde v4o tan sonna bi yeni wersiyon daha ne zaman cıkar onu bekleyipte alalım barii bi bilgisi olan warmı:hmmm
 
yigitefe67

yigitefe67

Üye
eywallah kardeeş
 
webplayer

webplayer

Üye
sorma arkadaş lanet hatayı koca nette bu sorrunu çözen birini bulamadım ne iş anlamadım 1 hafta önce bi güncelledim programı manyadı aynı senin ki gibi.

çözümünü bulursan söyler misin usta?
 
merlin19

merlin19

Üye
merhabalar ben siteda daha yeniyim bukonu başlığındaki 206 sayfayıda okudum yanlız birşey sormak istiyorum v40 ta 5800 ın kısık olan ses problemide kalktığını bana media markt te adam sölmişti sizcede bi değişme warmı çünkü çoğu kişi ses problemi olduğunu sölüyor.

şöle sorayım ozaman şimdi 5800 ların kulaklıkları kumandalı kulaklık ve ben dinledim harbiden az yani sesi eminimki sizde fark etmişiinizdir şimdide ölemi yoksa biraz gelişme warmı

Ses aynı Değişen bişi yok en azından Benim telefonda öyle Rezillikten başka bişi değil bu telefon yarın servise götürüp paramın iade edilmesini isteyeceğim 1 aydır bu telefonla uğraşmaktan bıktım versiyon mersiyon hep bahane 5800 ların genellemesi hep sorunlu bu benim düşüncem aldığıma pişman oldum ne telefonmuş arkadaş baş belası resmen

Nokia 6630 umu 7 yıl evel aldım 800 tl verip Tık demedi bir kere servise gitmedi koca 7 yılda yerlere çarptım duvarlara vurdum üstünde zıpladım hatta araba bile geçti tek kabı kırıldı ama bu telefona geldimi harbiden sadece rezillik adı Müzik Express ama kendisi değil
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
katılıyorum..
 

mualt

Üye
ben pc suitten taratıyorum en son güncellleme V31.0.101 benim telefonda zaten bu güncelleme var zaten güncel diyo nası olacak V40 nasıl yükleyecez
 

lad_enes

Üye
Ben hala güncelleyemedim , doğru dürüst bi link verbilirmisiniz?

Kod falan değiştirmek bişey anlamdım
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
ilk sayfada nasıl değiştirileceği anlatıldı..başka yolu yok..
 

uyuss_Sehzade

Üye
mrblar bende merakla beklıyorum yenı cıkıcak updateyi ama cıkmıyacak gibi görunuyo cunku nokianın 5800 lınkınde en son guncelleme dıye tercume ettim nadirr şuan yenı acdıgınn bı konu varmı var ise rıca edıyorum lınk atarsan sevınırım cunku geride kaldım acılan konuları merak edıyorum en son bu konuda kaldım sonra konu acıldımı acılmadımı merak edıyorum.??
 

mustafapekdemir

Üye
Merhabalar. Ben telefon güncellemesi için nokia servisine gideceğim. Bunun için fatura gerekiyor mu? Şuan konyada okumaktayım, fatura istanbulda (evde, Allah bilir nerde). Ayrıca telefon garanti kapsamı içerisindeyken ön paneli bir kereliğine mahsus değiştirme imkanımız varmış(hemde camıyla beraber), doğruluğu nedir?
 
merlin19

merlin19

Üye
mrblar bende merakla beklıyorum yenı cıkıcak updateyi ama cıkmıyacak gibi görunuyo cunku nokianın 5800 lınkınde en son guncelleme dıye tercume ettim nadirr şuan yenı acdıgınn bı konu varmı var ise rıca edıyorum lınk atarsan sevınırım cunku geride kaldım acılan konuları merak edıyorum en son bu konuda kaldım sonra konu acıldımı acılmadımı merak edıyorum.??
Yeni versiyon illaki Çıkacaktır Arkadaşlar Bunu Şöyle anlatayım Örnek Windows 7 işletim sistemi çıkmadan 8 ay evel Beta sürümler çıktı piyasaya sızdırıldı bilerek neden..? insanlar kullansın sistem hataları loglansın ona göre sistemi düzeltelim diye mesela Windows xpler çıkalı seneler oldu Resmi olarak Servis Pack 2 Servis Pack 3 en son 3 çıktı ve sistem baya hızlandırıldı gereksiz işlevler kaldırıldı ek özellikler eklendi kullananlar fark eder zaten şimdilerdede Windows 7 Servis Pack 1 yolda yani sistem kullanıldıkca eksik yerler hatalar düzeltilir ve Kararlılık sürümü devam eder yani bu Telefonlar içinde aynen geçerlidir V40 çıkalı kaç gün oldu daha çok yeni illaki hatalar olacak bu hatalar loglandıkca sorunlar çözüldükce Nokia V41 çıkaracak yada V40.00.05 yerine V40.00.10 ile yeni güncelleme sunacak hataları gidermeye çalışacak hata bitecekmi asla bitmeyecek hem hatalar onarılacak hemde telefona yeni özellikler eklenerek devam edecek:))
 

braveheart92

Üye
YGS yüzünden telefon babamdaydı , daha bugün güncelleme fırsatı buluyorum :D

Emeklerin için teşekkürler :)
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
birşey değil canım..
 

mustafapekdemir

Üye
benim sorularım hakkında bilginiz yok mu acaba? bir kaç mesaj üstte yazmıştım.
 


Üst Alt