mucahid2004
Üye
telefona hard format atacaksın..
radyo sorunu için versiyon yüklediğim an attım ancak radyo donması çok yaşamıyorum bazen oluyor ama rds kesinlikle yok yani kanalbilgisi yok
telefona hard format atacaksın..
radyo sorunu için versiyon yüklediğim an attım ancak radyo donması çok yaşamıyorum bazen oluyor ama rds kesinlikle yok yani kanalbilgisi yok
bende de öle olmuştu tekrar başa dönüp güncelliyoryüklemeye başladığında 137mb'ta bitmesi gerekiyordu tam oldu bi baktım dewam edio şimdi 155mb'de bişey yapmalı mıyım sizce?![]()
bende de öle olmuştu tekrar başa dönüp güncelliyor
o zaman beklemeye dewam ediorum 3 saat oldu yüklemeye başlayalı 172mb'de![]()
çok uzun sürmüş seninki yaw benimki okadar sürmedi iptal edip baştan başlat sonuçta severdan indirio teline zarar vermez ...bide tavsiyem güncellemeden önce hafıza kartını biçimlendir yedekğini aldıktan sora tabi ozaman daha sağlıklı oluo hard formata gerek kalmıo soft format yeterli...bende de öle olmuştu tekrar başa dönüp güncelliyor
o zaman beklemeye dewam ediorum 3 saat oldu yüklemeye başlayalı 172mb'de![]()
menü ayarlar kişiseli tıkla ordan temaları tıkla sonra geneli tıkla temanının üstündeyken seçenekler de tema efektlerini aç bukadarbende de öle olmuştu tekrar başa dönüp güncelliyor
--------------- Ekleme ---------------
arkadaşlar v40 güncellemesi yaptım ama menü geçişlerinde herhangi bir değişiklik olmadı netten izlediğim videolarda menü tuşuna bastığından ekran ortadan ikiye ayrılıp açıo ama bende yok bilen arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim

abi çok teşekkür ederim yawmenü ayarlar kişiseli tıkla ordan temaları tıkla sonra geneli tıkla temanının üstündeyken seçenekler de tema efektlerini aç bukadar![]()

rica ederim kardeşim güle güle kullanabi çok teşekkür ederim yaw![]()

sayfanın başında anlatımı var arkadaşıms.a kardeslerim bu v40 dediğiniz seyi ben nası yükleyebilirim .yeni aldım teli yardımcı olursanız sevinirim
