5800 v40 çıkmıştır..

Sponsorlu Bağlantılar

StRey_

Üye
Nadir Sana Bi soru sormak istiyorum telefonu nss den kod değiştirerek güncelledim navi kodu ile fakat siyah oldu eskı kırkızı temayı yukledm ama siyah temada şu rehber,pil seviyesi çekim gücü gibi yerler gri kalıyor bunu tamamen eskisi gibi yapmanın bi yolu yok mu yada sizde de böyle mi bu ?
 


Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
ben her zaman navi kodu ile güncelledim..ya niye kırmızı tema istiyorsunuz ki?
 

StRey_

Üye
ya ona alıştım ilk başta hani menüdeyken geri tuşuna faln basınca kırmızı gölge çıkıyodu şimdi ise gri =)
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
ilk sayfada red kodu verilmişti..onunla güncelle tekrar..
 

StRey_

Üye
tekrar nasıl güncelliycem ki nsu yeni sürüm yok diyor
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
nsu açınca yeni sürüm yok der ama altta yeniden güncelle çıkar ona basacaksın..
 

StRey_

Üye
bakıyorum hemen tşklerr..
 
trane1

trane1

Üye
Nemesis suite ile telefonun kodunu değiştirip v40'a yükselttim . Garanti tamirinde sorun olmasın diye orjinal product koda nasıl geri dönebilirim ??
PM atarsanız sevinirm.
 

StRey_

Üye
nsu açınca yeni sürüm yok der ama altta yeniden güncelle çıkar ona basacaksın..

tekrar güncelleme diye bişi yok ??

Nemesis suite ile telefonun kodunu değiştirip v40'a yükselttim . Garanti tamirinde sorun olmasın diye orjinal product koda nasıl geri dönebilirim ??
PM atarsanız sevinirm.

yine nss den bataryanın arkasında olan kodu girebilirsin ..
 
trane1

trane1

Üye
yine nss den bataryanın arkasında olan kodu girebilirsin ..

Nasıl ?

--------------- Ekleme ---------------

Tamam zaten nemesis de read yaptığımda sonu 41 li black kodundaymış yani arkasında yazan orjinal kod ..
 

StRey_

Üye
yaptığına sevndm :)
 

staLky

Üye
Ben orjinal product codemı nerden bulacam tekrar bu sekılde güncelleme yaptım bi bilgisi olan varsa acil yardım etsın plz . . .

--------------- Ekleme ---------------

teli garantiye götürdügmde sorun cıkmasın ıstıom orjinal product codemı nerden bulacam kmse solemeyecekmı? ? ?
 

StRey_

Üye
Ben orjinal product codemı nerden bulacam tekrar bu sekılde güncelleme yaptım bi bilgisi olan varsa acil yardım etsın plz . . .

--------------- Ekleme ---------------

teli garantiye götürdügmde sorun cıkmasın ıstıom orjinal product codemı nerden bulacam kmse solemeyecekmı? ? ?

bataryanın arkasında imei nin ustunde var bu kod nss den yapabilirsn gene
 

staLky

Üye
tamam deıstırdım kardes kodun aktıf olması ıcın read yazdgmda orjinal kodu gormem yeterlimi yoksa tele hardformatmı atmam lazım ? ?
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
nemesisle write yap sonra tekrar scan yaparsan değiştirip değiştirmediğini görürsün..
 
layah_tserep

layah_tserep

Üye
nadir abi ben navi koduyla yuklemiştim ama begenmedim eski halini istiyorum. nss den kodumu tekrar eski haline cevirdim tekrar guncellemek için ama zten son gncelleme mevcut diyo. yrdım edermisin
 
mito1172

mito1172

Üye
nadir abi ben navi koduyla yuklemiştim ama begenmedim eski halini istiyorum. nss den kodumu tekrar eski haline cevirdim tekrar guncellemek için ama zten son gncelleme mevcut diyo. yrdım edermisin
geriye dönüşü yok malesef kardeşim:bilmm
 

boris1403

Üye
mantara gelmeyelimde :D:D
 
sinnux

sinnux

Üye
Software Updater'i açıyorum "<a href="http://nds1.nokia.com/files/support/global/phones/software/NokiaSoftwareUpdaterSetup_tr.exe">Nokia Software Updater</a>'in yeni sürümü var" diyor. Yüklüyorum yükleme işleminin sonunda internet bağlantınız yok diyor bir hata verip kapanıyor. "İnternet bağlantım yoksa az önce nasıl yeni sürümü indirdin be!" diyorum ama sorunu anlamadım. Başına böyle bir şey gelen var mı?

Güvenlik duvarı ayarlarını devredışı bırak. :oke:

--------------- Ekleme ---------------

Ben product kodunu değiştiremedim NSS "Read Error" veriyor.
 

bran1907

Üye
cok tesekkurler bnde ugrasıyordum :D
 


Üst Alt