Nokia 5800 XM V.40.0.005
Arkadaşlar yeni versiyonu forumda yazdığı gibi yükledim. Aşağıdaki fotoğraflarıda ben çektim. Bence güzel olmuş yeni versiyon.
Ana ekranda rehber görünümü yaptığınızda kısayollar altta çıkıyor ve yukardaki kısma istediğiniz kadar kişi ekleyebiliyorsunuz. Parmağınızla iki yana kaydırarak kişilere bakabiliyorsunuz.Aşağıdaki resim1 den ana ekranı görebilirsiniz.
RESİM-1
Aşağıdaki resim2 ve resim3 Kinetic Scrolling özelliğinin resmi rehberde veya resimlerde iphoneda olduğu gibi parmağınızla aşağı ve yukarı ilerleyebiliyorsunuz. V31 de aşağı inmek için rehberde veya menude bir yeri tıklayıp aşağıya doğru gidiyorduk bu sefer mouseun scroll özellii gibi parmağınızl ekranda bir noktayı tutup sağa sola yukarı aşağıya çekerek ters yönde ilerleme sağlayabiliyorsunuz.
RESİM-2
RESİM-3
Klavye konusunda da bazı değişiklikler var versiyon 40 da büyük QWERTY klavyeye ekran düz konumdayken ulaşamıyorsunuz.
Düz konumda:
-el yazısı
-Küçük QWERTY klavye
- Alfasayısal tuş takımına ulaşabiliyorsunuz. (RESİM4)
RESİM-4
Yatay ekranda ise:
-el yazısı
-Küçük QWERTY klavye
-Büyük QWERTY klavye ulaşabiliyorsunuz. (RESİM5)
Alfasayısal klavye modunda düz ekranda duran telefonu yatay konuma getirdiğinizde telefonun otomatik olarak büyük QWERTY klavye moduna geçiyor.
RESİM-5