yok doğrusunu yapmışsın..tekrar eski orjinal dil kodunu nemesis ile değiştir istersen..nadir abi burdaysan şu sorunu halledelim bi yardımcı olursan sevinirim
tlfonun rengi kırmızı sizin dediğiniz gibi üstteki navi koduyla güncelledim telefona gri beyaz ağırlıklı bi tema geldi güncelleme sonrası alttaki red yazan kodlamı güncellemem gerekyodu yanlış kodmu yükledim aceba
düzelmez maalesef..kodu orjinal koda çevirirsem.. telefonu kapatıp açtığımda düzelir mi?
düzelmez maalesef..
Yapamayanlar içinde ilk mesajı tamamıyla okumalarını tavsiye ediyorum . Çok basit bir işlem NSS ile kodu değiştirip ( nokia ile ilgili ilk sayfada belirtilen tüm programların kapalı olması gerekiyor . ) Daha sonra Nokia Software Updater ile güncelleme yapılır .öbür kodu denedin mi?
