5800 v40 çıkmıştır..

Sponsorlu Bağlantılar

tataryigit

Üye
benim 5800'ım kırmızı güncelleme öncesi navi kodu değiştirdim. telefonum güncellemeden sonra menü kısmı gri oldu değiştirmem için ne yapmam gerek.. tekrar kırmızı veya mavi yapmak istiyorum :)
 


cbas

Üye
nadir abi burdaysan şu sorunu halledelim bi yardımcı olursan sevinirim
tlfonun rengi kırmızı sizin dediğiniz gibi üstteki navi koduyla güncelledim telefona gri beyaz ağırlıklı bi tema geldi güncelleme sonrası alttaki red yazan kodlamı güncellemem gerekyodu yanlış kodmu yükledim aceba
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
o temayı değiştiremezsin başka tema yüklersin ancak..kodu orjinal koduna çevir..

--------------- Ekleme ---------------

nadir abi burdaysan şu sorunu halledelim bi yardımcı olursan sevinirim
tlfonun rengi kırmızı sizin dediğiniz gibi üstteki navi koduyla güncelledim telefona gri beyaz ağırlıklı bi tema geldi güncelleme sonrası alttaki red yazan kodlamı güncellemem gerekyodu yanlış kodmu yükledim aceba
yok doğrusunu yapmışsın..tekrar eski orjinal dil kodunu nemesis ile değiştir istersen..
 

cbas

Üye
abi bu ne hız 2 sanyede cevap geldi
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
:ehe:ehe böyle jet yardım..
 

tataryigit

Üye
kodu orjinal koda çevirirsem.. telefonu kapatıp açtığımda düzelir mi?
 

cbas

Üye
peki ben şimdi navigasyonu kullana bilirmiyim haritaları nerden yükleyecez?
 
Progressivity

Progressivity

Üye
n70 için yok daha çıkmadı ama linki burda

 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
evet yeni güncelleme yapman lazım..
 
eylulde

eylulde

Üye
nsu ile kod değiştirmeme rağmen (0587676) yeni güncelleme kesinlikle bulunamıyor.
saatlerce uğraştım.
artık pes ediyorum.
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
öbür kodu denedin mi?
 

seryaver

Üye
hocam software updater ile taradığımda neden bana v 40 ı göstermiyor en son sürüme sahipsin diyor
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
canım ya ilk sayfayı bi okuyun..
 

Razor_9

Üye
Uzun uğraşlar sonucu sayenizde yaptım teşekkürler :) Yapamayanlar içinde ilk mesajı tamamıyla okumalarını tavsiye ediyorum . Çok basit bir işlem NSS ile kodu değiştirip ( nokia ile ilgili ilk sayfada belirtilen tüm programların kapalı olması gerekiyor . ) Daha sonra Nokia Software Updater ile güncelleme yapılır .
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
yaa millet nemesis ile değiştirdiğini zannediyor orda write a basmayı unutuyor...oraya o kodu yazmak yetmiyor ki write a basmak gerekiyor..bu küçük işlem yüzünden burda uğraşıp duruyoruz..
 

seryaver

Üye
tamam anladım nemesis gerekiyormuş şimdi indirdiöm yapcam teşekkürler
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
birşey değil..
 


Üst Alt