5800 v40 çıkmıştır..

Sponsorlu Bağlantılar



ozg11

ozg11

Üye
cihazımı bulamıyo :S şimdide buldu ama v31 e çıkardı :S

tamm benm ki buluyor da , güncellemeyi bulamadım acaba manuel mi yükleme olacak
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
bir önceki cevapta cevapladım..
 
ozg11

ozg11

Üye
bir önceki cevapta cevapladım..

ya seni tebrik edfiyorum da ... öyle çok şey yaz mışsın hangi birini yapacağım bilmiyorum!! bir başlangıç noktası yada bir rota belirlesen çok güzel olur diyorum... belki bir kolay yolu vardır!!
 

zaqii

Üye
navi koduylada olmadı :S geri çekti heralde nokia
 
ozg11

ozg11

Üye
navi mi?
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
kardeşim biraz önce baktım güncellemede bu kodlar gözüküyor..
 

zaqii

Üye



burdan baktım son versiyon v31 yazıyo :S
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi

zaqii

Üye
yok euro2 kodlarında olmadı euro 1 kodlarını kullansam bi sorun olurmu
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
olmaz dene bakalım..

--------------- Ekleme ---------------

0591785..Turkey black..
0587676 Navi kodu..
bu odlar var güncellemede..ya sen nemesisle tam kaydetmiyorsun ondan görmüyor..
 

zaqii

Üye
Ya pardon derdimi tam anlatamadım ama sende dinlemiyosun senin o verdiğin konudaki 0. mesajdaki kodlarla v31 e yükseliyor. burdaki sitede hangi koda hangi sürüm çıkıyor euro2 turkey kodlarıyla v31 oluyo. ama eğer euro1 kodlarını denersem v40 çıkıyo
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
tamam anladım Türkçe olan kodlardan birini yap güncelle farketmez..
 

zaqii

Üye
türkçe olmasada sonradan ayarlardan geçebilirmyim ?
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Türkçe olmazsa ayarlarda olma garantisi yok..güncelleyince Türkçe olması lazım..sen yukarda verdiğim kodları dene..
 

zaqii

Üye
teşekkürler=)
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
yapıyorsun değil mi?
 

zaqii

Üye
evet verdiğin black koduyla yapıyorum şuan bitti hard format atıcam hallolcak teşekkürler tekrar=)
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
tamam beni dinlediğin için sağol..:ehe
 

zaqii

Üye
ben teşekkür ederim :D
 


Üst Alt