5800 v40 çıkmıştır..

Sponsorlu Bağlantılar

crazyfurkannnnn

crazyfurkannnnn

Üye
teLeFoNdAn GüNcElEşTiRmElErE bAkIYoRuM """güncelleştirme yok dior """

--------------- Ekleme ---------------

telefondan güncelleştirmeye baktım hiçbir güncelleştirme yok diyor??????
 


zaqii

Üye
pc suite neden görmüyo ki bu güncelleştirmeyi :S
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
senin telefonun dil koduna güncelleme gelmemiş daha..
 

bullit

Üye
arkadaşlar tavsiyemdir kullanıyorum biraz daha geliştirilmesi lazım
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
tabii ki güncellenmeli..
 

zaqii

Üye
ya nss yi indiremiyorum rapid açılmıyor :S başka link verebilcek var mı
 

emrecakmak

Üye
arkadaslar hard format nasil atiliyor 5800 e yardimci olurmusunuz
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
ortadaki yeşil,kırmızı yandaki kamera tuşuna aynı anda basacaksın ve telefon kapalı olacak tabii sonra açma-kapama tuşuna basacaksın..sana ülke,saat falan sorarsa tamamdır..
 

emrecakmak

Üye
tamam hemen deniyorum

--------------- Ekleme ---------------

oldu ve suan v40 yukledi yenidenmi hard atayim telefona?
 

ocak.1907

Üye
silinmiştir...Yanlış mesaj.
 

ocak.1907

Üye
Görmedim kardeşim.Bende silmeye çalışıyordum şimdi.Kusura bakma...
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
tamam neyse olan olmuş...
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
tamam canım kusura bakma...
 

uyuss_Sehzade

Üye
slm arkadaşlarr gunceleme yaptım ama sanırsamm yukledıgıme pişman oldumm neden dıyeceksınız tlf agırlaşmaya başladı wlan ıle nete gırdıgınde cıkan lınklerı tıklanmıyoo ıyleştirme yapılmiş ama ıyleştırme deil resmen bozmuşlar basılan menuyu yada geri tuşuna bastıgında ustune deil resmen soluna basdıgında geri cıkılıyoo ben yukledıgıme pişman oldummm sen kullanmasını bılmıyosun dıyen arkadaşlara cvp şu olucak sız tlflardan anlamıyosunuz dıye cvp verıyom neyse yınede hayırlı ugurlu olsun nadir kardeşş ıpod başka tlf kullanma sana tavsıyem nokia markalı tlf asla alma ıpod ölunceye kadar kullan derımm ;)
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
slm arkadaşlarr gunceleme yaptım ama sanırsamm yukledıgıme pişman oldumm neden dıyeceksınız tlf agırlaşmaya başladı wlan ıle nete gırdıgınde cıkan lınklerı tıklanmıyoo ıyleştirme yapılmiş ama ıyleştırme deil resmen bozmuşlar basılan menuyu yada geri tuşuna bastıgında ustune deil resmen soluna basdıgında geri cıkılıyoo ben yukledıgıme pişman oldummm sen kullanmasını bılmıyosun dıyen arkadaşlara cvp şu olucak sız tlflardan anlamıyosunuz dıye cvp verıyom neyse yınede hayırlı ugurlu olsun nadir kardeşş ıpod başka tlf kullanma sana tavsıyem nokia markalı tlf asla alma ıpod ölunceye kadar kullan derımm ;)
:d::d::d: dur canım öyle düşünme önce bir hard format at..
 

zaqii

Üye
Nokia software updater cihazımı bulamıyo :S şimdide buldu ama v31 e çıkardı :S
 


Üst Alt