5800 v40 çıkmıştır..

Sponsorlu Bağlantılar

cbas

Üye
telefona hard format at gerçek güncellemeyi o zaman görürsün..
abi benim derdim o deil tlfonun rengi kırmızı sizin dediğiniz gibi üstteki navi koduyla güncelledim aceba alttaki red yazan kodlamı güncellemem gerekirdi diye soruyorum

yardımlarınızdan dolayı ayrıca teşekkür ediyorum..
 


ocak.1907

Üye
Bende product codunu naviye göre girdim.Güncellemeyi buluyo fakat güncellemeye başlayınca
21,70 mb kalıyor.5-6 kere denedim güncelleyemedi.Ne yapmam lazım?
 

cbas

Üye
Bende product codunu naviye göre girdim.Güncellemeyi buluyo fakat güncellemeye başlayınca
21,70 mb kalıyor.5-6 kere denedim güncelleyemedi.Ne yapmam lazım?
bendede aynı problem vardı gece saat 1 gibi yaptım oldu pc de internet bağlantılı tüm pro ları kapat öyle dene
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
yardım eden arkadaşların hepsine teşekkür ediyorum..
 

senjorex

Üye
eyvallah kardes programlar ıcın sagoll
 

uyuss_Sehzade

Üye
arkadaşlar nuvimidir navi midir her neyse oralara gırıp kod yazmanıza gerek yok bence.. şu lınktenn 5800 v40 ındıre bılır yuklıye bılırsınız bana ne msj geldi nede mail geldi bende şok oldum ama demekki cıkmış onaylanmış bı durumm hayırlı ugurlu olsun arkadaşlar....
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
iyi günlerde kullan..
 

uyuss_Sehzade

Üye
dur daha yuklemedim nadirr evdeki ana kartı yandırdım:) aiptir söylemesii şuan cafedeyımm nasıl yuklıyecegımı duşunuyorummm da şu kameranın karıncalama işine az cözum bulsalar memnun kalıcaz ama neyse aldık bıkere telefonu geri dönuşu yok katlanıcaz artıkkk da surumu yuklıyenler memnun mu arkadaşlar ...
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
memnunlar tabii ki..:ehe
 
kurt_eren_1905

kurt_eren_1905

Üye
nadir symbian destekte 5800 v40 Wlan konu var onu cevaplarsan sevinirim benim konu bulamadım bi
 

uyuss_Sehzade

Üye
NADİR kardeşş ben yukleme yaptımm hata verıyo eniden deneyın cıkıyoo şansıma tukureyımm deli olucam 2 pc deişim aynı hatayı veriyorr of offf
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
canım güncelle işi şans işi bilinmedik nedenler engel olabiliyor..nasıl güncelleme yaptığını bilmiyorum ama benim de başıma birçok kez geldi pc yi yeniden kapatarak ve nokia pc suite işlemlerinin hepsini görev yöneticisinden kaparak hallettim..
 

uyuss_Sehzade

Üye
nokia software nokia sıtesınden ındırdımm yukledımm cafede oldugum ıcın pcyı yenıden başlatmadım yukleme yapıyo 137.7 mb sonra kalan sure şu 15 dk cıkıyo öyle takılı kalıyoo işee hata verıyo şarj şuan ful hard format attım belki ondandır dıye ama yıne olmadı başka caresi yokmu ?
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
kardeşim pc suite ile ilgili çalışan birşey varsa kapat..görev yöneticisinden birde öyle dene..
 

uyuss_Sehzade

Üye
nadir kardeş tmm dır yuklemeyı yaptımda bı soru var klavye gelmıyo dondurunce kaldırmışlar herhalde:S:S:S

--------------- Ekleme ---------------

tmm nadir olduu klavye geldi tşk ederımmm hersey ıcın tşk ederımm varollllllll sen bıtanesinnnnnnn:):)
 

cbas

Üye
abi benim derdim o deil tlfonun rengi kırmızı sizin dediğiniz gibi üstteki navi koduyla güncelledim telefona gri beyaz ağırlıklı bi tema geldi güncelleme sonrası aceba alttaki red yazan kodlamı güncellemem gerekirdi diye soruyorum yokmudur bunun bi formülü tekrardan yazılım güncelleme falan

yardımlarınızdan dolayı ayrıca teşekkür ediyorum..
cevap bekliyorum arkadaslar...
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
nemesis ile dil kodunu değiştirip istediğin rengi ve dili yükleyebilirsin..
 

emrecakmak

Üye
selam arkadaslar 5800 icin nasil hard format atiliyor?
 

cbas

Üye
nemesis ile dil kodunu değiştirip istediğin rengi ve dili yükleyebilirsin..
1-v40 yükledim tekrar üzerine v40 yüklenirmi
2-navigasyondan vazgeçmek istemiyorum hangi kodla güncellemem gerekli

not:telefonun rengi kırmızı
 
futbol123

futbol123

Üye
tekrar üzerine v40 yüklüyemessin
 


Üst Alt