cabbar007
Üye
2 sorumc var...
-->Yeni sürüme yükseltince; eski sürümde yüklü olan (telefonu alınca içinde olan) Nokia Maps, Araba yarışı(adını hatırlamıyorum)gibi uygulamalar silinecek mi?
-->Ovi den yedekleme yapınca yüklü olan uygulamaları yedekliyormu?
-->Garmin XT yeni sürümde çalışırmı
1.silinmez
2.yedeklersen yedekler
3.bu konuda bilgim yok ancak yeni sürümle uyumlu modeli değilse sorun çıkartabilir


