5800 v40 çıkmıştır..

Sponsorlu Bağlantılar

_gambit_

_gambit_

Üye
Nokia software update ovi suite ten olmuyo güncel diyor.Nemesismi ne onla nasıl kuruluyo bi yardım edermisiniz detaylı bi anlatım olan başlık varmı
 


Progressivity

Progressivity

Üye
Nadir abi neden kekliyorsun bizi hiç utanmıyor musun :ehe:ehe:kop:
 
_gambit_

_gambit_

Üye
eyw saolasın
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi

oktay2617

Üye
arkadaşlar yeni sürüm iyi hoş ama ekran yatayken sadece klavye ile yazabiliyoruz,önceden t9 ilede yazılıyordu,bunu değiştirmemin yolu yok mu acaba :(
 
Progressivity

Progressivity

Üye
UltiCode

UltiCode

Üye
arkadaşlar benim navigasyon ile ilgili anlamadığım birşey var. navi sürümünde sınırsız navigasyon var deniliyor. ben navi sürümüne sahip değilim, benim telefonumda navigasyon sınırlı mı yani? bir süre sonra kullanamayacak mıyım?
 
majestic_man

majestic_man

Üye
telefonun menüsünden AYARLAR a giriyorum hiç bir şey yapmadan GERİ ye bastıktan sonra telefonun ekranı çizgi çizgi olup kapanıyor ve telefon yeniden açılıyor. Bu sorunu nasıl çözerim :S
 

alpsnck

Üye
bilg. geziniyordum konuyu gördüm we baktım anlattılanlar cok hosuma gitti bi deniyim dedim hazır wireless da acık *#0000# yaptım seçenekler güncelleme bastım biraz bekledi we bahsedilen firmwire bulunda yüklenilsinmi yazdı ok yaptım yükledi snra bi kac soru sordu yaptım geçtim tel kapandı güncelleniyor yazısı cıktı bi 5 dk bekledim tel acıldı snra hard format yaptım sonuç mükemmel olduu ellerinize saglık bu konu olmasa bende böyle bisey yapmazdım hepnize cook tesekkür ediyorumm :) :) :)
 
Progressivity

Progressivity

Üye
Cankara55 kardeşim evet navigasyonun 3 ay ile sınırlı belkide 1 ay net bilmiyorum ama sınırlı olduğunu biliyorum

majestic_man kardeşim hiç uğraşma boşuna telefonunu servise götür daha öncede aynı şikayetle çok yazan oldu foruma telefonun ekranı değişecek
 
majestic_man

majestic_man

Üye
Cankara55 kardeşim evet navigasyonun 3 ay ile sınırlı belkide 1 ay net bilmiyorum ama sınırlı olduğunu biliyorum

majestic_man kardeşim hiç uğraşma boşuna telefonunu servise götür daha öncede aynı şikayetle çok yazan oldu foruma telefonun ekranı değişecek

mümin abi sorunun nedenini biliyor musun ? ekranı ne için değiştiriyorlar
 
Progressivity

Progressivity

Üye
muhtemelen donanımsal bir hata belkide üretim hatasıdır ama garantisi varsa telefonunun ücretsiz değiştiriyorlar yalnız şunuda söyleyeyim kullanıcı hatasından da kaynaklanabilir ekrana çok baskı yada darbe uygulanmasıda böyle bişeye sebebiyet verebilir dediğim gibi servise götür sorun tespiti yaptır garantisi kapsamındaysa ücretsiz tamir edeceklerdir zaten
 
süperüyeyim

süperüyeyim

Üye
ya bu windows 7 de yapılmıyor ya işletim sistemi uygun değil diyor xp mode ile deniyim bi
 
UltiCode

UltiCode

Üye
nemesis ile kodu değiştirdim. nsu güncellemeyi gördü, bir güzel indirdi. ama yüklerken 15 dakika kaldı diyor sonra cihaz kurtarma ekranı geliyor.
bu bilgisayar üzerinde bir türlü güncelleme yapamıyorum. daha önceleri eski telefonumda da aynı hatayla karşılaşıyordum ama bir türlü düzeltemedim.
 

cbas

Üye
nadir abi yok diyor pc suıtle güncellemek istedim yeni sürüm yok diyor anlatılanlarda çok karişik geldi yardımcı olabilirmisin?
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
nemesis ile kodu değiştirdim. nsu güncellemeyi gördü, bir güzel indirdi. ama yüklerken 15 dakika kaldı diyor sonra cihaz kurtarma ekranı geliyor.
bu bilgisayar üzerinde bir türlü güncelleme yapamıyorum. daha önceleri eski telefonumda da aynı hatayla karşılaşıyordum ama bir türlü düzeltemedim.
pc yi yeniden başlat..nokia pc suite ile ilgili çalışan servisleri görev yöneticisinden kapat..yeniden dene..
 
süperüyeyim

süperüyeyim

Üye
ya of bu ne iştir ya xp mode format çekince gitmiş şimdi hangi dosyanın arasına sakladığımı arıyorum 500 gb işinden ne iştir ya meraktan çıldırıcam zaten
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
kardeşim Nokia Software Updater ı kurmadan sağ tıkla uyumluluk modundan vista sp2 veya xp sp3 modunu seç..
 


Üst Alt