5800 v40 çıkmıştır..

Sponsorlu Bağlantılar

bugrasert

Üye
abi 2 gundur ugrasıorum telefonu guncellemeye hersey ıyı gıdıyo ama tam guncelleme telefona gecırılırken benım telefon kapanıo otomatık ve nokia updater 15 dk da takılıp kalıo bu sorunu yasayan oldumu hıc aranızda gercekten cileden cıkmak uzereyım
 


rwo

Üye
Nadir abi benim bu hafıza kartı sorunu tekrar çıktı sorun nerde acaba biçimlendirdikten sonra düzelmişti ama şuan yine hafıza kartı varken açılmama sorunu çıkarıyo telefon .Kart mı bozuk telde mi bi sorun var yazılımla ilgili bişey mi var.Açıldıktan sonrta kartı takınca hiç bi sıkıntı çıkarmıyo
 
devilll07

devilll07

Üye


Bende böyle bişey oluyo bi türlü çözemedim. Normalde Pc suite'de görüyor ama nsu da böyle bir hata veriyor. Yardımcı olursanız sevinirim.
 

sweet_dj

Üye
albayım bekliyorum cvabını :):):
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
abi 2 gundur ugrasıorum telefonu guncellemeye hersey ıyı gıdıyo ama tam guncelleme telefona gecırılırken benım telefon kapanıo otomatık ve nokia updater 15 dk da takılıp kalıo bu sorunu yasayan oldumu hıc aranızda gercekten cileden cıkmak uzereyım

Nadir abi benim bu hafıza kartı sorunu tekrar çıktı sorun nerde acaba biçimlendirdikten sonra düzelmişti ama şuan yine hafıza kartı varken açılmama sorunu çıkarıyo telefon .Kart mı bozuk telde mi bi sorun var yazılımla ilgili bişey mi var.Açıldıktan sonrta kartı takınca hiç bi sıkıntı çıkarmıyo
buğracığım nokia updater çalışırken nokia pc suite i falan kapat..arka tarafta pc suite ile ilgili birşey çalışmasın..görev yöneticisiyle kapat..eğer yine olmazsa başka bir pc de dene..yine olmazsa bir nokia shop a götür orda bedava yüklerler..

rwo kardeşim hafıza kartında kullandığın bazı program veya dosyalar telefona uyumsuz geliyor..ben kullanırken route 66 samsung lbs yüklemiştim aynısı olmuştu..onu kaldırınca gitmişti..sende de muhtemelen böyle birşey var..
 

bugrasert

Üye


Bende böyle bişey oluyo bi türlü çözemedim. Normalde Pc suite'de görüyor ama nsu da böyle bir hata veriyor. Yardımcı olursanız sevinirim.



kardesım sen telefonun usb sını nereye bagladın direk kasaya baglamassan böle bı sorun werıyo bende klavyeden kullanıodum banada wermıstı bu hatayı
 
devilll07

devilll07

Üye
valla bende kasanın ön yüzünden bağladım ama pc suitte görüyo nsu da görmüyor.
 

bugrasert

Üye
buğracığım nokia updater çalışırken nokia pc suite i falan kapat..arka tarafta pc suite ile ilgili birşey çalışmasın..görev yöneticisiyle kapat..eğer yine olmazsa başka bir pc de dene..yine olmazsa bir nokia shop a götür orda bedava yüklerler..

rwo kardeşim hafıza kartında kullandığın bazı program veya dosyalar telefona uyumsuz geliyor..ben kullanırken route 66 samsung lbs yüklemiştim aynısı olmuştu..onu kaldırınca gitmişti..sende de muhtemelen böyle birşey var..

yok abi sorun telefonun kapanması ona engel olamıorum o yuzden guncelleyemıyor telefonu ama nie kapanıyor hıc bır anlam weremedım kapandıktan sonrada 5 dk acılmıyor telefon garip bi sorun bendekı
 

rwo

Üye
rwo kardeşim hafıza kartında kullandığın bazı program veya dosyalar telefona uyumsuz geliyor..ben kullanırken route 66 samsung lbs yüklemiştim aynısı olmuştu..onu kaldırınca gitmişti..sende de muhtemelen böyle birşey var..[/QUOTE]

tamam nadir abi kurduğum dosyaları tek tek kaldırıp bakıcam o uğursuz dosyayı yakalarsam burdan teşir edicem:D yardımın için sağol.:oke::oke:
 
osnakli

osnakli

Üye
bide arka taraftan baglayıp dene kardesım bılıosun portlar farklı oluyor
pc'yi yeniden başlat mutlaka görecektir.görmezse telefonu pc suite modunda bağla tüm driverlerin kurulu oldugundan emin ol.bir driver eksikse NSU telefonunu görmeyecektir
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
rwo kardeşim hafıza kartında kullandığın bazı program veya dosyalar telefona uyumsuz geliyor..ben kullanırken route 66 samsung lbs yüklemiştim aynısı olmuştu..onu kaldırınca gitmişti..sende de muhtemelen böyle birşey var..

tamam nadir abi kurduğum dosyaları tek tek kaldırıp bakıcam o uğursuz dosyayı yakalarsam burdan teşir edicem:D yardımın için sağol.:oke::oke:[/QUOTE]
tamam bekliyorum..
 

bugrasert

Üye
yok abi benım telefon nokıa shop a gıtmeye nıyetlı heralde ne yaparsam yapayım olmuyo :)
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
devilll07

devilll07

Üye


Bende böyle bişey oluyo bi türlü çözemedim. Normalde Pc suite'de görüyor ama nsu da böyle bir hata veriyor. Yardımcı olursanız sevinirim.


Bu sorunu halen halledemedim.... :vur:off:
 

sweet_dj

Üye
bende az önce denedim tr updateden 8.1 updateden ama yoktur dedi yeni versiyon acaba çıktıda tr daha çıkmadımı?
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
dil kodlarına göre sonrada gelebiliyor..
 

taner9191

Üye
yok ya ne cıkması ındırdım ama hala 31. versıyon nadir abı keklemıs bızı sankı
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi


Üst Alt