abi 2 gundur ugrasıorum telefonu guncellemeye hersey ıyı gıdıyo ama tam guncelleme telefona gecırılırken benım telefon kapanıo otomatık ve nokia updater 15 dk da takılıp kalıo bu sorunu yasayan oldumu hıc aranızda gercekten cileden cıkmak uzereyım
buğracığım nokia updater çalışırken nokia pc suite i falan kapat..arka tarafta pc suite ile ilgili birşey çalışmasın..görev yöneticisiyle kapat..eğer yine olmazsa başka bir pc de dene..yine olmazsa bir nokia shop a götür orda bedava yüklerler..Nadir abi benim bu hafıza kartı sorunu tekrar çıktı sorun nerde acaba biçimlendirdikten sonra düzelmişti ama şuan yine hafıza kartı varken açılmama sorunu çıkarıyo telefon .Kart mı bozuk telde mi bi sorun var yazılımla ilgili bişey mi var.Açıldıktan sonrta kartı takınca hiç bi sıkıntı çıkarmıyo
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Bende böyle bişey oluyo bi türlü çözemedim. Normalde Pc suite'de görüyor ama nsu da böyle bir hata veriyor. Yardımcı olursanız sevinirim.
buğracığım nokia updater çalışırken nokia pc suite i falan kapat..arka tarafta pc suite ile ilgili birşey çalışmasın..görev yöneticisiyle kapat..eğer yine olmazsa başka bir pc de dene..yine olmazsa bir nokia shop a götür orda bedava yüklerler..
rwo kardeşim hafıza kartında kullandığın bazı program veya dosyalar telefona uyumsuz geliyor..ben kullanırken route 66 samsung lbs yüklemiştim aynısı olmuştu..onu kaldırınca gitmişti..sende de muhtemelen böyle birşey var..
yardımın için sağol.

bide arka taraftan baglayıp dene kardesım bılıosun portlar farklı oluyorvalla bende kasanın ön yüzünden bağladım ama pc suitte görüyo nsu da görmüyor.
pc'yi yeniden başlat mutlaka görecektir.görmezse telefonu pc suite modunda bağla tüm driverlerin kurulu oldugundan emin ol.bir driver eksikse NSU telefonunu görmeyecektirbide arka taraftan baglayıp dene kardesım bılıosun portlar farklı oluyor
rwo kardeşim hafıza kartında kullandığın bazı program veya dosyalar telefona uyumsuz geliyor..ben kullanırken route 66 samsung lbs yüklemiştim aynısı olmuştu..onu kaldırınca gitmişti..sende de muhtemelen böyle birşey var..
yardımın için sağol.
[/QUOTE]yok ya aynı hatayı verdi yine arkadan bağladım.bide arka taraftan baglayıp dene kardesım bılıosun portlar farklı oluyor
canın sağolsun bazen böyle olmazsa olmaz..yarın götür yarım saatte hallederler..yok abi benım telefon nokıa shop a gıtmeye nıyetlı heralde ne yaparsam yapayım olmuyo![]()
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Bende böyle bişey oluyo bi türlü çözemedim. Normalde Pc suite'de görüyor ama nsu da böyle bir hata veriyor. Yardımcı olursanız sevinirim.


deli misin nesin sen be kardeşim niye kekleyeceğim? neti bir araştır da gör..yok ya ne cıkması ındırdım ama hala 31. versıyon nadir abı keklemıs bızı sankı
