5800 v40 çıkmıştır..

Sponsorlu Bağlantılar

Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
arkadaşlar bu tür soruları http://www.maxicep.com/symbian-destek/5800-5530-ve-n97-fun-club-256524.html burda soralım lütfen..ayrıca navigasyonu ben bir önceki sürümde sınırsız kullanıyordum..öncelikle telefonu navi kodu ile güncelleiyorsunuz sonra sitede ben verdim sonu 4401 ile biten Nokia Map programını kuruyorsunuz ve benim verdiğim haritayı da hafıza kartına atıyorsunuz ben böyle sınırsız yapmıştım..
 


S@H!N

Üye
navigasyon olayı ile uğraşan arkadaş bakın geçen msj bana ne demiş

Şahin olmadı kardeşim haritaları atmadım direke güncelledim haritayı açtım wi-fi ile bağlandım "Ürün yok" hatası verdi...
"Tüm bölgeler navigasyon lisansınız 27.12.2009 tarihinde sona erdi.Navigasyonu kullanmaya devam etmek için yeni bir lisans satın alın ?"

Dedi...
1 yıllık fiyat : 423.99 diyor telefonu 530 a aldım :D (tüm bölgeler lisansı)

nadir hocamın verdiğini deneyecem şimdi ben..
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
arkadaşlar bu tür soruları http://www.maxicep.com/symbian-destek/5800-5530-ve-n97-fun-club-256524.html burda soralım lütfen..ayrıca navigasyonu ben bir önceki sürümde sınırsız kullanıyordum..öncelikle telefonu navi kodu ile güncelleiyorsunuz sonra sitede ben verdim sonu 4401 ile biten Nokia Map programını kuruyorsunuz ve benim verdiğim haritayı da hafıza kartına atıyorsunuz ben böyle sınırsız yapmıştım....
 

ppcan

Üye
hard format nedir?Nasıl atılır...güncelledikten sonra...
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
hard format nedir?Nasıl atılır...güncelledikten sonra...
hard format telefonu ilk haline geri döndürmek demektir..telefon kapalıyken ortadaki kırmızı ve yeşil tuşlara ve yandaki kamera tuşuna aynı anda basacaksın en son açma-kapama tuşuna basacaksın ve ayarlar sorarsa tamamdır..
 
cabbar007

cabbar007

Üye
arkadaşım sistem ilk aldığın günki halini döner kutudan nasıl çıkmışsa öyle şu şekilde atılır yeşil tuş+kırmızı tuş+kamera tuşu+açma tuşuna basılı tutuckasın sonuna kadar pin kodu istyene kadar çekmeyeceksin sonra sana ülkeyi sorucak türkiye diyeceksin ve hard format atmış olucaksın
 

enesoncu

Üye
yaa ben nokıa softwareden yuklemeye calısıom en son surum mevcuttur diyor v31
 
cabbar007

cabbar007

Üye
arkadaşım nemesis programı ile product kodunu değiştirmen gerek bu forumda mevcut arama yapıp bakabilirsiniz lütfen araştırmacı olalım biraz:)
 
cmlkrc

cmlkrc

Üye
bir sis dosyası yükleyeceğim ama sürekli işlem başlatılamıyor yükleyici zaten kullanılıyor diyor kapatıp açıyom yine aynı nedir bu ya bilgisi olan var mı
 

barix

Üye
arkadaslar navifirm ile dosayları ındırdı ama bunu nasıl telefona yukleyecem bılen varmı acaba varsa bı yardım etsın.
 

ppcan

Üye
peki hard format atınca hafıza kartındaki bilgiler gidiyorm u?
 
MaRJiNaL45

MaRJiNaL45

Üye
arkadaşlar telefonu güncelleme yapmaya başladım nokia software updater ekranı beyaz oldu bir sorun olurmu arkdaşlar
acela cevap istiyorum
 

rwo

Üye
hafıza kartını telefonu açınca tak onu biçimlendir programlar uyumsuz gelmiş..:oke:
sağol nadir abi sanırım halletim şuan hafıza kartı ile açılmaya başladı yardımın için teşekkürler.:oke:
 

cbas

Üye
arkadaslar yazılım güncellemenin en sağlam yolu telefon menüsünden güncellemek bildiğim kadarıyla ama nedense yeni güncelleme bulunamadı diyor bu konuda beni yardımcı olabilecek birileri varmı aceba?
 
cabbar007

cabbar007

Üye
gider hard formatta
 
cmlkrc

cmlkrc

Üye
sis dosyasıı yüklemeye calışıyorum bu hatayı veriryor yüklenemiyor bu dahili bir bileşen bu ne deemek yaa
 

coll_boys

Üye
uhhhhuuuu(H) süperrr
 

tkumlu

Üye
yha ben ovi suitten arattırıyorum bulmuyor neden acaba
 
petrucci82

petrucci82

Üye
ben nss telefonun kodunu değiştirip v40 yükledim..bu arada bu bilgiyide nadir e borçluyum mükemmelsin dostum...acaba bu kodun değişmesi bi sorun yaratır mı bu nu soracaktım nadir dostum...
 


Üst Alt