5800 RM-356 v51.0.006 HACK+MODİFİYE FW TR

Sponsorlu Bağlantılar

TheDarKinq

TheDarKinq

Üye
    Konu Sahibi
kusura bakmayın evdeki internet kesildi parayı ödemediğimiz için linkleri yanileyemiyorum:ağlarım:
 


redrum85

Üye
dosya konumlarını birde win7 için yazarmısnız?
 
tanergedik

tanergedik

Üye
eline sağlık paşam birde linklere el atabilirsen süper olur
 

fakirkerem

Üye
Lütfen linkleri Yenilersek süper olacak :D
 
maktama

maktama

Üye
Evet, linkleri yenilersek ne güxel olur:)
C6, n97 CFW yükleye de bilirim ama onların karışıklığıyla uğraşmak istemeyen arkadaşlar için 5800 orjinalin modifiyelisini arıyordum. Bu çok güzel olur...
 
Babosh

Babosh

Üye
Kardesh Bu Nokia 5800 Black v51.00.06 code:0573738 -de Ishlermi ?
 
wolworin

wolworin

Üye
benim siyah onun için varmı?
 

yusif_71

Üye
v60 gelse mutlaka ilave et :bye2:
 
lordofearth

lordofearth

Üye
benım telefonum gri hacklemek ıstıyorum
 
Zafer Arslan

Zafer Arslan

Üye
çok tşk kardeş emeğine sağlık
 

mehmetyasi

Üye
tesekkürler ilk oncelikle.emulatorü calistirip go dedigimde su sekilde ''jaf p emulator çalışmıyor, "cannot create file c:/ program files jaf winscard.dll '' hata aliyorum . wista kullaniyorum . yardim edebilirmisiniz lutfen
 

mali_47

Üye
arkadaşlar benim bilgisyarda C:\Program Files\Common Files\Nokia\(DataPackage\Products\RM-356)
C:\Program Files\Nokia\(Phoenix\Products\RM-356)
parantez içindeki konumlar yok nasıl yapacağım bilgiasi olan varmı
 
maktama

maktama

Üye
arkadaşlar benim bilgisyarda C:\Program Files\Common Files\Nokia\(DataPackage\Products\RM-356)
C:\Program Files\Nokia\(Phoenix\Products\RM-356)
parantez içindeki konumlar yok nasıl yapacağım bilgiasi olan varmı
KEndin oluşturacaksın arkadaşım:) Gir nokia klasörlerinin içine, sağ tıkla "YeniKlasör" de, verilen isimleri yaz:)
 
By Y@VUZ

By Y@VUZ

Üye
Teşekkürler
 

mali_47

Üye
teşşekür ederim. oyle yapmıştım fakat tele flaşı attım ama deşitlik olmadı aynı dürüyor heklenmedi yani 3 kere denedim. ordaki linkin bir tanesi kırık oda onda bişiyok dimi..
 
maktama

maktama

Üye
teşşekür ederim. oyle yapmıştım fakat tele flaşı attım ama deşitlik olmadı aynı dürüyor heklenmedi yani 3 kere denedim. ordaki linkin bir tanesi kırık oda onda bişiyok dimi..

ilk sayfada ilk mesajın en sonuna doğru olan 2 linkten bahsediyorsanız, evet linkler kırık, ve evet onlar hem hackli hem de çeşitli düzenlemeleri ve rompatcher gibi programları barındırıyor.Yani aslında ihtiyacınız olan dosyalar o o linklerrdeki(her hangi biri) ama maalesef linkler uçmuş. Ben mediafire'a yükleyedim tekrar, burdan al...
 

mali_47

Üye
teşekurler maktama paylaşım için
 

278027

Üye
bu linkleri kim çaliyor arkadaslar ben hiç link göremiyorum uye giişi yaptıgım halde sorun nerde acaba. modifiye edilmiş dosyalar nerde
 
mardok

mardok

Üye
teşekkürler
 
fatikngage

fatikngage

Üye
güzel çalışma
 


Üst Alt