5800 RM-356 v51.0.006 HACK+MODİFİYE FW TR

Sponsorlu Bağlantılar

smtcn123

Üye
rom patcher de c2z.rmp gözükmüyor yardım edebilir misiniz?
 


eerdogan85

eerdogan85

Üye
Linkler ölü.
 
mrtyzc

mrtyzc

Üye
yüklemeyi tam olarak yapabildigimi nereden anlayabiliri
mm
 

hellfire39

Üye
arkadaşlar renk farkedermı benımkı mavı degıl grı
 

altintasgurcan

Üye
Emeğin için teşekkürler ama linkler çalışmıyor bi el atabilir misin?
 
maktama

maktama

Üye
arkadaşlar renk farkedermı benımkı mavı degıl grı
renk farketmez, yükledidiğim telefonlardan biri de gri idi(azerbaycandan alınma). Tıkır tıkır çalışıyor. Şimdi v52.0.007 versiyonu çıkardı nokia. bir kaç iyileştirme var.v60 çıkar mı bilmem ama v52nin de böyle vir cfw'i çıkarsa ne mutlu bize:D
 

theGrin

Üye
dostum bende 5800 gri var, ama bu işlerden pek anlamıyorum telefonumun v51 ya da 52 olduğunu bilmiyorum :D ama hacklemek istiyorum telefonu, bu konudakileri uygulasam %100 çalışır mı? dediğim gibi telefonumun versiyonunu bilmiyorum
 
maktama

maktama

Üye
*#0000# yap orda birçok açıklama içinde v51.0.006 ya da v52.0.007 falan yazar. v51.0.006 ya da daha düşük versiyonsa(v40 gibi falan) burdakileri yapabilirsin. v52.0.007 ise yapamazsın.

--------------- Ekleme ---------------

renk farketmez, yükledidiğim telefonlardan biri de gri idi(azerbaycandan alınma). Tıkır tıkır çalışıyor. Şimdi v52.0.007 versiyonu çıkardı nokia. bir kaç iyileştirme var.v60 çıkar mı bilmem ama v52nin de böyle vir cfw'i çıkarsa ne mutlu bize:D
PArdon, ben bu forum başlığında anlatılan custom fw'yi değil blackstar forum başlığındaki cfw'yi yüklemiştim. onun için bu yukarıda yazdığım bu cfw iiçin geçerli mi bilemiyorum .
Bir anda birden çok başlık arasında dolaştığım için karıştırmışım, şimi farkettim, kusura bakama...

--------------- Ekleme ---------------

gerçi 1. sayfaya baktım şimdi, bunda da yüklerken her halıkarda euro red turkey fw seçiyorsun. Bir farklılık yokmuş benim yüklediğimdeki yöntemle. Yükleyebilirsin.

--------------- Ekleme ---------------

dostum bende 5800 gri var, ama bu işlerden pek anlamıyorum telefonumun v51 ya da 52 olduğunu bilmiyorum :D ama hacklemek istiyorum telefonu, bu konudakileri uygulasam %100 çalışır mı? dediğim gibi telefonumun versiyonunu bilmiyorum
mesajına cevap attım, hatta iki tane:) ilkindeki link yanlış olmuş da:)
 

serhateren

Üye
arkadaşlar bakın ben çok yenıyım tekrar sormus olucam ,ama hack ın faydası nedır sertıfıka sorununumu çözuyo bunu söylesenız yeterlı tsklr
 
maktama

maktama

Üye
arkadaşlar bakın ben çok yenıyım tekrar sormus olucam ,ama hack ın faydası nedır sertıfıka sorununumu çözuyo bunu söylesenız yeterlı tsklr
evet, o sorunu çözüyor,
ayrıca hackli custom fw'lerde bazı geliştirmeler ve hızlandırmalar, eklemeler de oluyor. Mesela power tuşuna basılı tuttuğunuzda telefonun direkt oalrak kapanıp kendiliğinden açılması(restart), ya da görüşme kayıt programlarındaki bip sesini tamamen ortadan kaldırma, fotoğraf çekerken kırmızı ışığın yanmasını engelleme gibi modları da kullanabilir hale geliyorsunuz.
 

gRafiKci_571

Üye
arkadaşlar ben xp kullanıyorum ama işlemin sonunda telefonu göremediği uyarısını veriyor. ne denediysem olmadı. yardımcı olabilirmisiniz?
 

orhanközen

Üye
tşk
 

one_man53

Üye
tam anlatım yokmu yaaa takıldı görselde :allalla:
 

snakemix

Üye
cok iyi
 
GLADYATÖR1581

GLADYATÖR1581

Üye
kardeş ben kurdum yaptım ama sonunda hata verdi ve telefon açılmıyor aciillll yardım et
 
maktama

maktama

Üye
kardeş ben kurdum yaptım ama sonunda hata verdi ve telefon açılmıyor aciillll yardım et
büyük ihtimal telefonunuzda v52 fw yüklüydü, siz de burdaki v51 fw'i yüklemek istediniz ve telefonunuz açılmaz oldu(Eğer böyle olduysa doğru dürüst araştırmadan işe girişmişsiniz demektir ve bu sizin hatanızdır). Forumda v52 fw üzerine yapılmış hackli fw bulup yükleyin. Büyük ihtimal sorununuz ortadan kalkacaktır. Tavsiye, forumda ya da googleda "Blackstar v52 " diye aratın ve onu yükleyin.
 
GLADYATÖR1581

GLADYATÖR1581

Üye
:) kardeşim doğru diyorsun sakın beni de yanlış anlama öküz gibi işe ben girdim fazla okumadan v 52 y di benim telefonun doğru ben telefonu hack lemek için bu işe baş vurdum sabahtan beridir de uğraşıyorum tam flash biterken jaf hata veriyo ve done iki yerine bi kez geliyo . senden istediğim bu telefonumu nası geri açarım hack lı halde bana yardım et bekliyorum
 
maktama

maktama

Üye
:) kardeşim doğru diyorsun sakın beni de yanlış anlama öküz gibi işe ben girdim fazla okumadan v 52 y di benim telefonun doğru ben telefonu hack lemek için bu işe baş vurdum sabahtan beridir de uğraşıyorum tam flash biterken jaf hata veriyo ve done iki yerine bi kez geliyo . senden istediğim bu telefonumu nası geri açarım hack lı halde bana yardım et bekliyorum
YAzmışım ya arkadaşım, blackstar v52 yükle. Takır takır çalışsın. Forumda başlığı bul, orda zaten yükleme anlatımı da var(sen zaten biliyosundur). çözülmez se özelden mesaj at, burda hem eski konuyu diriltmiş oluyoruz hem de arkadaşın konusunda başka bir fw'i irdelemek istemiyorum:):oke:
 
GLADYATÖR1581

GLADYATÖR1581

Üye
kardeşim şimdi senin eklediğin fv v 52 dosyasını indirdim yapıyorum olmu neden mi :) jaf sonunda hata veriyor ve telefon açılmıyor . demek istediğim jaf programı neden hata veriyorda en son işlem bittiğinde açılmıyor

--------------- Ekleme ---------------

kardeşim sen varya bir dahisin ya ya kardeşim allah senden razı olsın varıp elini öpesim var şimdi :) öküzlük bende ki gidip red yerine blue yi yüklüyormuşum senin verdiğini indirdim yok böyle bir şey arkadaşımmmm yok böyle birşey allah sebnden razı olsunnnn :)
 

fmgdyg

Üye
abi siz ucmussunuz bu ne ya dediklerinizden hic bırsey anlamadım
 


Üst Alt