anılbaran
Üye
nedense ben zamanında izleyememiştim demek artık izleniyo neyse bide kendi azınla söyledin ben telefonu kötülüyom diye şuraya göz at o zaman duyuru cep telefonları http://www.maxicep.com/cep-telefonlari-genel/duyuru-72/Bende bunu kötülüyorum kullanmayıda biliyorum. M.youtubeden n70 de video izleyo
forumda ceza yerseniz görürsünüz amaKötü telefon kötülenir bu kadar basit. Bu bastırmatikleri alıp kullanmak için tırnak uzattı bir dönem insanlar..
forumda ceza yerseniz görürsünüz ama
ben telefonları ve işletim sistemleri kötülemenizden bahsediyomTelefonun eksilerini yazmak ceza sebebi olmuyor boşuna uğraşma
ben telefonları ve işletim sistemleri kötülemenizden bahsediyom
isteyen alır zevk meselesiKötüyse kötü deriz arkadaşım, bu devirde 5800 mı alınır ?
isteyen alır zevk meselesi
6 ay oldu pişman degilimAlır 2 gün geçmeden pişman olur
5800 alabilirsin ben memmunum son derece iyi telefonu kullanmasını bilmeyenler kötüler tabi
bende sana bişi demiyom ........ya arkadaşım bırak allah aşkına kullanmasını biliyonda noluyo 3 sene önce çok iyi bi telefondu ama şuan modası geçti.Özellik desen kamera ve müzik haricinde özellik yok zerafet desen zerafet adına bişey yok çok kaba ve kalın.Mini en azından ince kapasitif ekran ve android mini her açıdan iyi ama bence minide alma 450 500 lira civarına gio al bu iki telefondan birini alırsan özellikle 5800 alırsan çok pişman olursun parana yazık olur.
6 ay oldu pişman degilim
hiç te bileGözünüz Nokia'dan başka bir şey görmezse tabi normal
uygulama sıkıntısınımı daha da bişi demiyom5800 eksileri : CFW atmazsanız kafayı yersiniz.Çünkü aşırı kasıyor. Uygulama bakımından çok yetersiz. Dokunmatiği iyi değil. 5800 artıları : Müzik ve Kamera bakımından kaliteli. (Not: 1.5 yıl 5800 kullandım nasıl kullanıldığını biliyorum) O yüzden bu ikisi arasından Mini.
uygulama sıkıntısınımı daha da bişi demiyom
he he nasıl anlıyosan öyle..diyorum başka bir şey demiyorum, 5800'da kaliteli uygulamanın u'su bile yok.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?