5800 İçin Başka güncelleme çıkmayabilirmiş!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Dr.Mouse

Dr.Mouse

Üye
    Konu Sahibi
5800 İçin Başka güncelleme çıkmayabilirmiş!
Nokia destek hattını aradım onlara v52.0.007 yazılımında hala ufak tefek sorun yaşıyorum dedim
O da bana 5800 v52de bütün sorunların çözüldüğünü bunun için telefonunuzda yazılım değilde donanımsal bir sorun olabilir dedi ve nokia shop gitmemi söyledi yani bunun anlamı daha yeni versiyon çıkmayacakmı?
(Ufak tefek sorun dediğim hard format attığım halde uygulama yokken bile uygulamalar menüsüne girerken bazı yavaşlamalar var demiştim ve video seyrederken kendiliğinden ekranda mor çizgiler gelip telefonun yeniden başlattığını söylemiştim) sizce bu hatalar yazılımsal mı donanınsalmı ona göre yazılımsal ise bir daha arayacağım :allalla::allalla::allalla:
 


pasha14

pasha14

Üye
Bu başka güncelleştirme çıkmayacak demek değil ki. Sadece v52 sürümünde tüm hataların giderildiğini söylemişler. Diğer güncelleştirmelerde müzik çaları filan güncellerler yani dediğinden ben öyle anladım. Hatalıysam diğer arkadaşlar düzeltsin.:oke:
 
SilentOne

SilentOne

Üye
nokia artıq 5800 a destek vermeyecek yazılımsal olarak ama buyuk bir kitle nokiayaya mail atarlarsa belki yazılım desteqi verebilirler
 
korayharman

korayharman

Üye
nokia artıq 5800 a destek vermeyecek yazılımsal olarak ama buyuk bir kitle nokiayaya mail atarlarsa belki yazılım desteqi verebilirler

v50 den sonrada yazılım desteği olmıyacaktı denilmişti ama v52 ye kadar çıktık Nokianın ne yapacağı belli olmaz :)
 
The Best OEZIL

The Best OEZIL

Üye
Baskı yapmazsanız çıkmaz. Ben c6 v21 için baskı yapıyorum 1 haftada nokia 2 kez aradı :d
 

flunight

Üye
çıkar bence v60 ve son olur.
 
pcwolf

pcwolf

Üye
Bütün problemlerin geçtiğini hangi telefonu kullanarak söylemiş acaba?
 
Dr.Mouse

Dr.Mouse

Üye
    Konu Sahibi
Bütün problemlerin geçtiğini hangi telefonu kullanarak söylemiş acaba?

Aynen benimkinde ufak tefek problem var hala bahseddiğim gibi

--------------- Ekleme ---------------

Baskı yapmazsanız çıkmaz. Ben c6 v21 için baskı yapıyorum 1 haftada nokia 2 kez aradı :d

2 kez beni aradılar 1 kezde ben aradım yazılım problemi bu olaydiye

--------------- Ekleme ---------------

Bu başka güncelleştirme çıkmayacak demek değil ki. Sadece v52 sürümünde tüm hataların giderildiğini söylemişler. Diğer güncelleştirmelerde müzik çaları filan güncellerler yani dediğinden ben öyle anladım. Hatalıysam diğer arkadaşlar düzeltsin.:oke:

Öyle dedi ama hala hata olmasa aramazdım herhalde

--------------- Ekleme ---------------

nokia artıq 5800 a destek vermeyecek yazılımsal olarak ama buyuk bir kitle nokiayaya mail atarlarsa belki yazılım desteqi verebilirler

Bakın: 5800 çok satıldımı? Evet! Hala v52.0.007 hata varmı? Evet! Hatalı telefon kullanmak istermisin? Evet! (Nokia'ya göre bu evet bize göre HAYIR!!!) :off::allalla:
 

kuvars10

Üye
Senin telefonunda mor çizgiler çıkıp tekrar başlatması yazılımsal sorun.Eski dosyalarla yeni dosyaların çakışmasından kaynaklanıyor.Orijinal fw yükleyip format atıp denersen düzeleceğini düşünüyorum
 
Dr.Mouse

Dr.Mouse

Üye
    Konu Sahibi
ben aradım gene nokiayı nokia shop git dedi telefonda sorun çözülmez dedi bende hafta sonu bi nokia shop gidiyimde......
 
By_torque

By_torque

Üye
sürümün v52 oviden baktım bir güncelleme daha var diyor bi bakın.:megafon::megafon::megafon:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt