Dr.Mouse
Üye
5800 İçin Başka güncelleme çıkmayabilirmiş!
Nokia destek hattını aradım onlara v52.0.007 yazılımında hala ufak tefek sorun yaşıyorum dedim
O da bana 5800 v52de bütün sorunların çözüldüğünü bunun için telefonunuzda yazılım değilde donanımsal bir sorun olabilir dedi ve nokia shop gitmemi söyledi yani bunun anlamı daha yeni versiyon çıkmayacakmı?
(Ufak tefek sorun dediğim hard format attığım halde uygulama yokken bile uygulamalar menüsüne girerken bazı yavaşlamalar var demiştim ve video seyrederken kendiliğinden ekranda mor çizgiler gelip telefonun yeniden başlattığını söylemiştim) sizce bu hatalar yazılımsal mı donanınsalmı ona göre yazılımsal ise bir daha arayacağım


O da bana 5800 v52de bütün sorunların çözüldüğünü bunun için telefonunuzda yazılım değilde donanımsal bir sorun olabilir dedi ve nokia shop gitmemi söyledi yani bunun anlamı daha yeni versiyon çıkmayacakmı?
(Ufak tefek sorun dediğim hard format attığım halde uygulama yokken bile uygulamalar menüsüne girerken bazı yavaşlamalar var demiştim ve video seyrederken kendiliğinden ekranda mor çizgiler gelip telefonun yeniden başlattığını söylemiştim) sizce bu hatalar yazılımsal mı donanınsalmı ona göre yazılımsal ise bir daha arayacağım








