Çok iddialı konuşacağım, Şu anda piyasada bu kadar özelliği bir arada bulunduran ve bu kadar ucuz olan bir telefon daha yok. Telefonu 1 yıldır kullanıyorum. Telefon Canavar gibi Allaha Şükür. Almadan öncede çok araştırma yaptım. Araştırma önemli tabi ama bence telefonu eline alınca keşfediyorsun. Bu telefonu (pardon bilgisayar) alan kim olursa olsun kullanmasını bilecek. Şunu demek istiyorum. Adam 5800 almış sadece alo diyor. Bu tip insana uyuz olurum. Bir arkadaşın imzasında denk gelmiştim. İnsanlar ikiye ayrılır. 5800 kullanmasını bilenler ve bilmeyipte eziyet çekenler. Telefonu kullanmasını bilirsen bu telefon çıktığı zamanın ötesinde bir telefon idi ve özellikleri şimdiki zamana hitap ediyor. Bildiğim kadarı ile çıkalı 2 seneyi geçti. Kardeş BU TLEFONU AL. Yeni versiyonlarda açıklık vs yok. Zaten açıklık ilk çıkanlarda olmuş, Sonrakilerde yok. Bu fiyata bu özellikte bir telefon yok.WİFİ süper, 3g, süper..., Ayrıca bu telefonu alıpbirde SPB MobileShell uygulamasını kurdunmu telefona aşık oluyorsun. Bence sen de zaten karar vermişsin. Bu telefonu al. Banada dua et:=
--------------- Ekleme ---------------
Çok iddialı konuşacağım. Piyasada bu kadar özelliği bir arada bulunduran bu fiyata bir telefon daha yok.
Bence bu telefonun eksisi yok. Olsa olsa sertifika sorunu olabilir. onuda bir şekilde kesinlikle çözüqp yoluna devam ediyorsun. Artısını saymaya gerek yok. Bende çok araştırmı almadan önce . Yaklaşık 1 yıldan fazla kullanıyorum. Bu bir telefon değil bir CANAVAR. (Tabi fiyatına göre) Verirsin 1.000 veya 1500 ü aşağı yukarı aynı özellik olan telefonları alırsın. Birde yerleşmiş Nokia kalitesi var. Alma diyenler neden böyle dedilerbilemem. Bir arkadaş insanlar ikiya ayrılır. 5800 kullanmasını bilenler ve bilmeyip eziyet çekenler.
Eğer kulanmasını bilirsen süper bir telefon. Açıklık, kötü işçilik vs. bunları geç, ilk sürümde açıklık vardı artık yok. Birde bu telefonu alıp sadece alo diyenler var. Ne gerek var alo demek için bu kadar parayı vermeye. Bu telefonu aldım ve sonuna kadar kullanıyorum, özelliklerini sonuna kadar SÖMÜRÜYORUMMMM.
Telefonu aldıktan sonra SPB Mobile Shell uygulamasını kur, olay bitti. Telefona aşık olmazsan bende bişey bilmiyorum.
Senide aramızda görmek dileği ile...