bora_16
Üye
5230 yazılım güncelleme sorunu
selam arkadaşlar bir ay önce nokia 5230 aldım yazılımını güncelleyemiyorum usb kablo ile güncellemeye
çalışıyorum herşey normal ilerlerken tam yazılım güncellemeye gelince tel kendi kendine kapanıyo
bağlantı koptu uyarısı geliyo usb çıkardığımda tel kendi kendine açılıyo bi türlü güncelleyemiyorum
bu konuda yardımlarınızı bekliyorum arkadaşlar
çalışıyorum herşey normal ilerlerken tam yazılım güncellemeye gelince tel kendi kendine kapanıyo
bağlantı koptu uyarısı geliyo usb çıkardığımda tel kendi kendine açılıyo bi türlü güncelleyemiyorum
bu konuda yardımlarınızı bekliyorum arkadaşlar


