5230 yazılım güncelleme sorunu

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

bora_16

Üye
    Konu Sahibi
5230 yazılım güncelleme sorunu
selam arkadaşlar bir ay önce nokia 5230 aldım yazılımını güncelleyemiyorum usb kablo ile güncellemeye
çalışıyorum herşey normal ilerlerken tam yazılım güncellemeye gelince tel kendi kendine kapanıyo
bağlantı koptu uyarısı geliyo usb çıkardığımda tel kendi kendine açılıyo bi türlü güncelleyemiyorum
bu konuda yardımlarınızı bekliyorum arkadaşlar
 


matador7777777

matador7777777

Üye
oyle yapması normal hıcbırsey yapmadan bekle kendı acılaktır
 

bora_16

Üye
    Konu Sahibi
kendi açılıyo ama yazılım güncellenmiyo
 
skylinegti

skylinegti

Üye
Eğer güncellenirken telefonu birkaç kere daha çıkarırsan usb den o telin ruhuna fatiha diyebilirsin dikkatli ol bence...
 

JayJayyy

Üye
tlfdan güncelle *#0000# den
 

bora_16

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşım teldende güncellenmiyo sunucuyla bağlantı kurulamadı diyo internet ayarları yapılı yardımlarınızı bekliyorum
 

bora_16

Üye
    Konu Sahibi
kimse yardım etmicekmi?
 
TaZZzZ

TaZZzZ

Üye
bendede aynı şey oldu arkadaşım ben telefonu ve bilgisayarı kapayıp açtım düzeldi..
eger düzelmezsa bi hard format atıp yapmayı dene...
 

bora_16

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşım sen güncelleyebildinmi teli
 

bora_16

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşlar sorunu çözdüm teli güncelledim ilgilendiğiniz için teşekkürler
 

uA.Frat

Üye
arkadaş nasıl güncelledin bir bilgi verir misin? Ben de yazılım V11 0.079 olarak gözüküyor ve 5230 için V21 in çıktığını söylüyor Nokia bilenler bilgilendirirse çok sevinirim.
 

diecast_ufuk

Üye
evet biri yardım etsin telefonu güncelleyemiyorum.
 

berkay_dogan

Üye
Soruyu sorupta sonradan kendi kendine çözen arkadaş kendine müslüman herhalde. bizede bilgi verseydi nasıl yaptığını keşke. bende de aynı sorun var.
 

dejavu27_

Üye
arkadaşlar sorunu çözdüm teli güncelledim ilgilendiğiniz için teşekkürler

kardeş nasıl güncelledin telefonu bende de *#0000#'den güncellemeyi seçtiğimde güncelleme yok diyor versiyon 11.0.079 telefondaki.. fakat nokia'nın sitesinden araştırma yaptım en son versiyon 5230 için 20.0.005 yazıyor.. sendeki versiyon hangisi kardeş öncelikle? bide 20.0.005 yükleyen varsa nasıl yaptığını lütfen acil yazsın yazılımsal hatalar var bu 11.0.079'da hafıza kartı takılıyken açmaya çalışdığımda bazen nokia yazısında donup kalıyor kartı çıkartmak zorunda kalıyorum:off:
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
arkadaşlar pc ye nokia software updater kuracaksınız sonra telefonu şarjı dolu olarak usb ile takıp pc suite modunda güncelleyeceksiniz, program sizi yönlendirecektir..ancak daha önce telefonu pc ye tanıtın birkaç defa takıp driverlarını yükleyin sorun çıkmasın,güncellerken net kesinlikle kopmasın,elektirikler gitmesin..
 

dejavu27_

Üye
arkadaşlar pc ye nokia software updater kuracaksınız sonra telefonu şarjı dolu olarak usb ile takıp pc suite modunda güncelleyeceksiniz, program sizi yönlendirecektir..ancak daha önce telefonu pc ye tanıtın birkaç defa takıp driverlarını yükleyin sorun çıkmasın,güncellerken net kesinlikle kopmasın,elektirikler gitmesin..


kardeş benim sorunum bu değil ben NSU NPS ve OS hepsi yüklü durumda bunlarda da telefondan seçince de güncelleme yok diyor.. diyorum ki nokia'nın sitesinden araştırma yaptım 5230'un son yazılım versiyonu 20.0.005 olarak belirtilmiş.. bu versiyonu yükleyen varmı yükleyen yaptıysa nasıl ve herhangi bir sorun çıktı mı?
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
ben yükledim v40 dı yüklerken herhangi bir kod falan değiştirmedim pilin altındaki kod neyse onunla yükledi senin product koduna daha gelmemiş o zaman..nemesis suite ile bir kod değiştirip yeniden güncellemeyi dene bir..
 

dejavu27_

Üye
ben yükledim v40 dı yüklerken herhangi bir kod falan değiştirmedim pilin altındaki kod neyse onunla yükledi senin product koduna daha gelmemiş o zaman..nemesis suite ile bir kod değiştirip yeniden güncellemeyi dene bir..

o zaman sendeki versiyon 20.0.005.. peki nemesis suite'yi yüklüyorum şu an saol bilgi için ya birde yeni modamı nedir usb kablo bağlıyorum pc suite'yi de seçiyorum NSU'dan ve OS'den pc bağlanamıyor bunun çözümü nedir herşey düzgün gözüküyor araştırdım da çözen bir bilgi bulamadım şimdiye dek belki sen bilirsin bunu da:oke:
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
hayır kardeşim v40 yükledim,büyük ihtimal telefonu pc ye tanıtmadın telefonu pc görüyor mu?
 

dejavu27_

Üye
v40 mı hmm :/ tanıttım ya pc suite görüyor ovi suite ve NSU'de görünmüyor pc suite modu seçin diyor ki zaten öyle seçiyorum bende anlamadım gitti
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt