5230 Sürüm güncelleme sorunu ACİL

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

ahmettttttt

Üye
    Konu Sahibi
5230 Sürüm güncelleme sorunu ACİL
Arkadaslar geçen akşam telefonumun sürüm yükseltmeye karar verdim. daha önce de kurdugum gibi bilgisayardan nokia software programından telefona sürüm yükledim. hersey yüklenip kuruldu. ekranda telefon kapanıp açılacak dedi, fakat kapandı açılmadı. eğer açılmazsa bataryayı sarj kablosunu usb kablosunu cıkartıp tekrar acmayı denyin dedi. denedim fakat sadece beyaz ekran gelip tekrar kapandı. açmaya calıstıgım her seferde ısık gelip tekrar gidiyor.hard format attım tekrar yüklemek için ama yine aynı. aldıgım yere gittim. garantiye gönderilmesi için.adam dedi ki garanti ile uğraşmayalım. teknik servise verelim tekrar yazılım atsınlar. verdiler 2 gün sonra gittim. sen buna yazılım atarken flaşını yakmıssın dedi. halbuki herzamanki yaptıgım şeydi bu;

Gelelim sorumuza; adam bunun garanti kapsamı altında olmadıgı, kullanıcı hatası yüzünden hasar gördüğünü iddaa etti.bunu servise göndersek 200 tl civarında sana fiyat cıkar dediler. ama bizde bunun parçası var bir tane istersen bunu takalım sana 80 tl ye olur dediler.

Ben telefona sadece sürüm attım. bu nasıl kullanıcı hatası olur. adamlara da güvenemedim. bi serviste 110-120 tl masraf cıkar dedi.bi 200 tl dedi.acaba benim yaşadıgım sorun garanti kapsamı altına girer mi? şimdiden teşekkürler

 


hasanmert1996

Üye
bu garanti dışına çıkmaz ki !ne alaka 200 de tutmaz yazılım yüklemek 45 tl bende şahsen 5230 kullanıyorum yazılım yükleticem 45 e anlaştık başka bi bayiden garantiye gönder benle zaten telefonun fiyatı 210 tl ikinci eli bunlar seni kandırıyo verme olmazsa git bi tamirciye yaptır
 

ahmettttttt

Üye
    Konu Sahibi
:) kandırmaya calıstılar fakat az önce gittim tekrar. baska bir telefoncuya gittim biraz tüyo aldım. gittim bastırdım :) dedim gönderin garantiye tamam dediler sadece telefonu aldılar. halbuki garantiye gönderilen bir telefon, kutusu garanti kağıtları falan alınıp da gönderiliyormuş.(baska telefoncudan öğrendim:). ) dedim ki siz bunu garantiye falan göndermiyorsunuz, sizin mallarınız kaçak.kaçak mal satıyorsunuz şikayet edeceğim. verdim feryadı :D.sonra bunlar 180' döndüler. '' tamam biz garantiye gönderelim zaten telefonunuzda sorun olursa; garanti kapsamına bile alınmasa size sıfır telefon vereceğimizden emin olabilirsiniz efendim. bu durumda aklınızda bir şüphe kalmasın '' dediler. :))numaralarını falan aldım. benimkini de verdim 1 hafta içerisinde bilgilendirecekler beni :) tekrar k. bakmayın dediler. ne kolay gelsin; ne iyi geceler.. hiçbirşey söylemeden döndüm çıktım dükkandan. :)) hayırlısı artık
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt