mahmut-kys
Üye
beyler uzun uğraşlarım sonunda "yeterli hafıza yok" uyarısından kurtuldum.
versiyon 7.95 idi ve çok berbattı , herşey zaten yavaş çalışıyodu sonradanda bozuldu ve hiç bi program açılmıyodu. phoneix ile 7.97 ye yükselttim ve telefon ilk aldığım günkü gibi çok hızlı ve sorunsuz çalışıyor şimdilik. umarım tekrar hatalar vermez
bendede yavaşta sorun olarak tarayıcıyı açamıyom rica etsem 7.97 in flashın linki varsa verirmisin?

