5130 Müzik Çalar Açılmıyor

Sponsorlu Bağlantılar

con7

Üye
beyler de size yardım olacak tüm kodlar mevcut arkadaşım format at bak senin için kodu ya zıyorum *#7780# al yaz kodu bana duvacı ol de her kod meycut ekolayzer ayarları felan temallarda var oyunlarda va herşey var
 


surlord

surlord

Üye
Telefonuna Phoenix ile Flash yükle arkadasım uzun ugraslar sonunda buldum. Düzeliyo...
 

emre54hendek

Üye
nerden indrcez phoenix i .

--------------- Ekleme ---------------

Arkaşdaşlar Nokia 5130 telefonum var bir kaç gün öncesine kadar girebiliodum ama şimdi giremiyorum

nedenini bende anlamadım
telefonumun şarzı bitti nette gezerken sonra şarza taktım açtım sim kartı kabul edilemedi bende yanlışlıkla sim kartsız açtım açtığımda ise dil ayarları ingilizce tema eskisi gibi müzik çaları açtığım zaman yeterli hafıza yok diyor ama telin hafızasını hafıza kartının içini boşalttım ama gene açılmıyor dedi kapattım sonra sim kartını çıkartıp taktım açtım telefonu türkçe olarak açıldı ama hala müzik çalar yeterli hafıza yok diyor lütfen bi yardım edin ne yapıcağımı anlamadım :bilmem:

Eğer Çözümünüz Varsa Pm Atın

aynı şekilde radyoda yeterli hafıza yok diyor:agla:agla:agla











aynı sorun bende var deli olucam napıcaz
 
SilentOne

SilentOne

Üye
beyler bnden size tavsiye ölü yazılm atın jaf ile kesin oluyy hem tel dahada hızlanıyor
 

emre54hendek

Üye
jaf nedir ?
 
SilentOne

SilentOne

Üye
phonex gibi program oda ama daha gelişmişi
 

emre54hendek

Üye
site versen çok sevaba girersin bide nasıl yapacağmızı
 
eyup007

eyup007

Üye
fark yapmaz benim telde arada delirio yazılım atıyorum..phoenix ile format en sağlamıdır...telefon 0 dan başlar
 

emre54hendek

Üye
nerden buldunuz uğraşıyorum bulamıyorum şu programı
 
SilentOne

SilentOne

Üye
google den bulırsın yha kardeş
 

hasanff

Üye
arkadaşlşar bende de o sorun var 5 defa garantiye gönderdim virüs ve tema yuklersen öyle oluyormuss bi defa daha olursa ynisini verecekler mis:naughty:
 
SilentOne

SilentOne

Üye
bnde ole deniyecem ozmn xdXd
 
damon35

damon35

Üye
müzik çalarım açılmıyor güncelledim ne yapabilirim ?
 

bymegas

Üye
beyler müzik çaları açtığınızda yeterli hafıza yok diyosa şarkıyı seçin yeterli hafıza yazısı çıktıktan sonra yandaki play tuşuna basın çalar
 

helenop

Üye
allah razı olsun kardeşşşş :)))):op:
 
jebelem

jebelem

Üye
Arkadaslar aynısı bende de avr ne yaptıysam olmadı internetten baktım olmadı hard soft her türlü format attım olmadı yine lütfen bi çözüm bulalım
 

hugara

Üye
beyler uzun uğraşlarım sonunda "yeterli hafıza yok" uyarısından kurtuldum.

versiyon 7.95 idi ve çok berbattı , herşey zaten yavaş çalışıyodu sonradanda bozuldu ve hiç bi program açılmıyodu. phoneix ile 7.97 ye yükselttim ve telefon ilk aldığım günkü gibi çok hızlı ve sorunsuz çalışıyor şimdilik. umarım tekrar hatalar vermez
 

angeL_123

Üye
arkadasLarr Bnmde demin aynı sorun vardı fabrika ayarlarından tümünü geri yükleyin oLuyoo :D:D bende oLdu szde yapın inş. siznkide oLur :)
 

umutd07

Üye
qercekten Lanet Bi Tel. Acolıo kapanıo Anlamadım gitti. Sayısız Garantiye gitti. hesap makinası kaybolur durur.. :D Sakın almayın sakın
 


Üst Alt