40000 tlye ne iş yapılır?

Sponsorlu Bağlantılar

devilspath

devilspath

Üye
    Konu Sahibi
aynen şansa almışsın :D bakalım bizim kısmetimize ne çıkacak yaz aylarına düşünüyorum ama
Zaten yazın kolay araç bulursun. Şu an ötv zammı grleceğinden piyasada araç yok.. Yeni başlıyorsan ikinci el araçla başlamanı tavsiye ederim
 


Özkan Ç.

Özkan Ç.

Üye
Aynen bende 2.el olarak dusunuyorum sofor arkadaslar var en verimlisi crafter alacaksan crafter diyorlar o aracta biraz pahali yani digerlerine bakarak yaz gelsin hele bi bakalim ne olacak
 
beytullah6767

beytullah6767

Üye
Hayırlı olsun
 
devilspath

devilspath

Üye
    Konu Sahibi
Aynen bende 2.el olarak dusunuyorum sofor arkadaslar var en verimlisi crafter alacaksan crafter diyorlar o aracta biraz pahali yani digerlerine bakarak yaz gelsin hele bi bakalim ne olacak

Crafter hem pahalı hem de çok yakar.. 2011 ve üzeri yeni kasa renault master tavsiye ederim.. Araba taksiden farksız.. Önden çekişli olması büyük avantaj ve az yakar...
 
Özkan Ç.

Özkan Ç.

Üye
Crafter hem pahalı hem de çok yakar.. 2011 ve üzeri yeni kasa renault master tavsiye ederim.. Araba taksiden farksız.. Önden çekişli olması büyük avantaj ve az yakar...
Anladım, tavsiye için teşekkürler.
 
Legendary.

Legendary.

Üye
Hayırlı olsun :) Ben olsam Ps3+İnternet kafe açardım.Tabi ki yerin çok iyi biyer olması lazım,İlgi isteyen bi iş vs. Vs. :)
 
  • Beğen
Tepkiler: .caner.
hasan3472ty

hasan3472ty

Üye
Abi ps3 ps4 geçti artık adam bir cep bir tv ye bağlıyor iki kişi bunu yaparsa ps salonu olur. Artık ciddi işler yapmak gerek . Ben şahsen internet kafe ve ps salonu oyun için ide o para haram derim . Ben ve arkadaş az kalsın aciyirduk bir anda karari değiştirdik . Normal cafe kararı aldık oda olmadı o uzman çavuş oldu bende özel güvenlik kısmet
 
devilspath

devilspath

Üye
    Konu Sahibi
  • Beğen
Tepkiler: .caner.
Legendary.

Legendary.

Üye
o konuda haklısınız.Dediğim gibi başında durabilecekseniz eğlenceli ve iyi geliri olan bir iş :) Bence :)
 
  • Beğen
Tepkiler: .caner.
Özkan Ç.

Özkan Ç.

Üye
Ps olayı biraz sıkıntılı şöyle; tuttuğun yer çok iyi iş yapmalı ve ist. dükkan.masrafı malûm örneğin bizim ilçede iş yapmaz açtı biri iki ay sonra kapatmak zorunda kaldı yerini yurdunu tutturmak lazım yani birde internet kafeler varken psye uğramıyor kimse.
 
  • Beğen
Tepkiler: .caner.
.caner.

.caner.

Üye
Ps olayı biraz sıkıntılı şöyle; tuttuğun yer çok iyi iş yapmalı ve ist. dükkan.masrafı malûm örneğin bizim ilçede iş yapmaz açtı biri iki ay sonra kapatmak zorunda kaldı yerini yurdunu tutturmak lazım yani birde internet kafeler varken psye uğramıyor kimse.
Evimde ps var her okul çıkışı ps cafedeyiz ve tıklım tıklım dolu açılırsa okul karşısına :)
 
The SLayeR

The SLayeR

Üye
Bnce servis sektorune git bizim uninin serviscileri parayi kiriyor :)
 
The SLayeR

The SLayeR

Üye
Gaziantep universitesi benimki özparlar die bi firma
 
The SLayeR

The SLayeR

Üye
bnce genede düşün derim iki üç iş yeri alsan bide okul alsan servis olarak tmamdr
 

Benzer Konular



Üst Alt