devilspath
Üye
Zaten yazın kolay araç bulursun. Şu an ötv zammı grleceğinden piyasada araç yok.. Yeni başlıyorsan ikinci el araçla başlamanı tavsiye ederimaynen şansa almışsınbakalım bizim kısmetimize ne çıkacak yaz aylarına düşünüyorum ama
bakalım bizim kısmetimize ne çıkacak yaz aylarına düşünüyorum ama
Ben olsam Ps3+İnternet kafe açardım.Tabi ki yerin çok iyi biyer olması lazım,İlgi isteyen bi iş vs. Vs. 