beklenen satış olmayınca operatörlerle kampanya yapıyorlar heralde. çok sorun yaşayan arkadaşım var n8 de. sorun yaşamayanlar şükretmeli bence
Katılıyorum sana ayrıca operatörler enayi mi böyle bir tuzağa düşüp adlarını lekelesinşimdi beklenen satış olmadı demek için n8 lerin mağazalarda elde kalması gerekir.. git bak bakayım nokia shoplara n8 bulabilecekmisin ? 1 aydır n8 alabilmek için sırada bekleyenler var.. ben 15 günde aldım..
n8 kullanmadan n8 i kötüleyenlere aldırmayınız pls..
beklenen satış olmayınca operatörlerle kampanya yapıyorlar heralde. çok sorun yaşayan arkadaşım var n8 de. sorun yaşamayanlar şükretmeli bence
alakası yok arkadaşım piyasa arştırması yap görürsün nokıa ilk defa n8 de satış patlaması yaşadı ben nokıa nın tüm modellerini kullanan birisiyim ve bu cihaz çok ii diyorum şunuda belirtim her cihazın eksiği vardır buda satış politikasıdır ama n8 de arıza yokbeklenen satış olmayınca operatörlerle kampanya yapıyorlar heralde. çok sorun yaşayan arkadaşım var n8 de. sorun yaşamayanlar şükretmeli bence
ben 2 ay bekledimKatılıyorum sana ayrıca operatörler enayi mi böyle bir tuzağa düşüp adlarını lekelesin

telefonu 1 saatte temin et parasını ben vericem.

