3 Operatörden de Nokia N8 Kampanyası

Sponsorlu Bağlantılar

Sensation

Sensation

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
3 Operatörden de Nokia N8 Kampanyası








Konuyu telefondan açtığım için detaylı değil. Daha sonra güncelleyeceğim.
 
  • Beğen
Tepkiler: ThebLue16 ve orcusss


Uruloki

Uruloki

Üye
valla çok geç kaldılar ön siparişle alınca
 
mustafa

mustafa

Üye
beklenen satış olmayınca operatörlerle kampanya yapıyorlar heralde. çok sorun yaşayan arkadaşım var n8 de. sorun yaşamayanlar şükretmeli bence
 
bjkstormbjk

bjkstormbjk

Üye
beklenen satış olmayınca operatörlerle kampanya yapıyorlar heralde. çok sorun yaşayan arkadaşım var n8 de. sorun yaşamayanlar şükretmeli bence


şimdi beklenen satış olmadı demek için n8 lerin mağazalarda elde kalması gerekir.. git bak bakayım nokia shoplara n8 bulabilecekmisin ? 1 aydır n8 alabilmek için sırada bekleyenler var.. ben 15 günde aldım..

n8 kullanmadan n8 i kötüleyenlere aldırmayınız pls..
 
venusutarit

venusutarit

Üye
şimdi beklenen satış olmadı demek için n8 lerin mağazalarda elde kalması gerekir.. git bak bakayım nokia shoplara n8 bulabilecekmisin ? 1 aydır n8 alabilmek için sırada bekleyenler var.. ben 15 günde aldım..

n8 kullanmadan n8 i kötüleyenlere aldırmayınız pls..
Katılıyorum sana ayrıca operatörler enayi mi böyle bir tuzağa düşüp adlarını lekelesin
 
serhatoktar

serhatoktar

Üye
beklenen satış olmayınca operatörlerle kampanya yapıyorlar heralde. çok sorun yaşayan arkadaşım var n8 de. sorun yaşamayanlar şükretmeli bence


doğubankta 1500 ytl yemi ne satıyolarmış forumdan biris sölemişti tel piyasada yok bulsana alsana ..Operatörlerin satış stratejisine göre yorum yaparsanız ooooo onlar bizim ne alıcagımızı ne yapıcagımız önceden biliyorlar.
 
SPLNTR

SPLNTR

Üye
çoğu akıllı telefon piyasaya gelmeden operatörlerle satışa başlıyo bence de bu n8 için güzel bir gelişme
 
berkayevs4

berkayevs4

Üye
telefonu 1 saatte temin et parasını ben vericem.
 
AYNA

AYNA

Üye
Bu kampanyalarda hiç cazip değil 1350 ye geliyor telefon..
 
blackbird48

blackbird48

Üye
beklenen satış olmayınca operatörlerle kampanya yapıyorlar heralde. çok sorun yaşayan arkadaşım var n8 de. sorun yaşamayanlar şükretmeli bence
alakası yok arkadaşım piyasa arştırması yap görürsün nokıa ilk defa n8 de satış patlaması yaşadı ben nokıa nın tüm modellerini kullanan birisiyim ve bu cihaz çok ii diyorum şunuda belirtim her cihazın eksiği vardır buda satış politikasıdır ama n8 de arıza yok
 
matanist

matanist

Üye
Bence o kadar kötülediler ki n8 i operatörler biraz bekleyelim ne olur ne olmaz elimizde kalmasın dediler. Ama baktılar ki millet çılgınlar gibi n8 arıyor girelim bu işe dediler geç de olsa...
 
suat1111

suat1111

Üye
kadıköyde yok nerdeyse bide 1200tl
 
daredevil_087

daredevil_087

Üye
Avea'nın kampanyası iyiymiş.
Durumum biraz rahat olsa girişirdim ayda 60 60.
 
aagkn

aagkn

Üye
bende 20 gün beklemiştim :)
 
blackbird48

blackbird48

Üye
Benim görüşüm NOKIA meyve veren ağaç ve bu şekilde taşlayan çokoldu ve olcaktırda
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
her zamanki gibi tartışma :D
 
mustafa

mustafa

Üye
şimdiye kadar 3 operatöründe verdiği bir telefon var mı n8 ilk mi oluyor :hmmm
 
SezginKeskin7

SezginKeskin7

Üye
Hepside biraz pahalı gibi... :)
 


Üst Alt