
5c veya 5tir o 5s zaten 2000e yeni indiDun gece bimeks sitesinde 1699 tl di 5s cok sasirdim almam gerekiyodu param cikismadi
o telefona ısınamadım ben iphoneum olsa başka bir tane markaya bakmamG2 32GB (iPhone 5'ten geçen bir sürü insan biliyorum)
evet ağır çekim modu çok hoş 200tl daha koyup 5s alması kesinlikle daha mantıklıIphone 5 seçeneklerinden çıkarmalısın bence. Bütçeni zorlayabilirsen 5s al. Ama benim tavsiyem LG G2 veya nexus 5. nexus5 en az g2 kadar performansa sahip ayrıca paran cebinde kalır ^^ şunu da söyleyeyim 5s le 5 arasında bir harf olduğuna bakma dağlar kadar fark var. Örneğin 5S in işlemcisi 64 bit ve 120 fps video kaydı yapabiliyor. Şahsen denedim ve ağır çekim modu çok hoşuma gitti.
o telefona ısınamadım ben iphoneum olsa başka bir tane markaya bakmam
4.4 de yolda diyorlar bakalım bir güncelleme sıkıntısı var işte ama LG bu sefer verir gibi...evet ağır çekim modu çok hoş 200tl daha koyup 5s alması kesinlikle daha mantıklı
siyah daha güzelbeyaz rengini git biraz incele ısınırsın,10 numara cihaz4.4 de yolda diyorlar bakalım bir güncelleme sıkıntısı var işte ama LG bu sefer verir gibi...
iPhone'la kulvarları farklı şimdi her türlü bir iPhone 5S hariç her şeyiyle üstün bir cihaz 5s'de 64Bit işlemcisi olduğu için(güçlü değil iyi) kazanıyor ama işletim sistemi farklılıkları kullanıcıyı değiştirebilir...
olabilir

