sgs2 nekadar ucuzlar?
sensation xe , galaxy s2 , iPhone 4 , htc one s ya da xperia arc-xperia s

yav 1500 e bu teller nerde![]()
o fiyata s2 bulamassan nokia 808 çıkacak onu bekle

808 bana 2.000 den aşağı olmaz gibi geliyor![]()
yani şimdi onca para tek çekirdek 1.3ghz işlemci ve 512 rame verilmez haksızmıyım?
