1500 Tl ye kadar telefon önerisi

Sponsorlu Bağlantılar

klongs

klongs

Üye
alacaksan paralel ithalattan al daha iyi ve daha ucuz
 


Narutodth

Narutodth

Üye
    Konu Sahibi
Paralel ithalatla uğraşamam dostum ya ben garantili temiz ürün istiyorum
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
arkadaşım öncelikle android düşünüyorsan ve sgs2 diyorsan mart 15te ingilteredeki etkinlikte sgs3 tanıtılacak o zaman sgs2 baya bi ucuzlar htc one x-s ikiside iyi cihazlar nokia düşünürsen lumia900 den şaşma derim ki ben kendimede alıcam
 
Narutodth

Narutodth

Üye
    Konu Sahibi
sgs2 nekadar ucuzlar?
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
sgs2 nekadar ucuzlar?

bu soruya net bir cevap vermek imkansız arkadaşım ama teknoloji marketlerinde baya bi düşer fiyatı kampanya yakalamaya çalış bence hergün takip et internetten deli indirimler yapıyolar
 
NiCKiMYoK

NiCKiMYoK

Üye
Sık kullanılanlara ekle bunu her hafta sonu %25 indirim oluyor arkadaş 1400 küsüre almıştı

 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
geçen hafta sonu beylikdüzü mediamarkt ta 1250 liraydı
 
Narutodth

Narutodth

Üye
    Konu Sahibi
Ciddimisiniz ya :D vay canına. S2 alcam ozaman :D
 
Türe

Türe

Üye
sensation xe , galaxy s2 , iPhone 4 , htc one s ya da xperia arc-xperia s
 
"ForeverAlone"

"ForeverAlone"

Üye
O fiyata en doğru seçim SGS2.

Sensationu direk çıkar ekranına toz kaçıyor çok fena.
 
Narutodth

Narutodth

Üye
    Konu Sahibi
pekala 1500e bulabilirsem sgs2 alıcam teşekkürler
 
Kingmortall

Kingmortall

Üye
o fiyata s2 bulamassan nokia 808 çıkacak onu bekle
 
Kingmortall

Kingmortall

Üye


808 bana 2.000 den aşağı olmaz gibi geliyor :hmmm

ama cihaz çok güzel ya ne kadar olursa olsun alacağım ben çıktıgı zaman
acaba kamerası n8 kadar iyimi 41 mp sensör yazıyor ama olacagı en fazla 8 mp
 
Narutodth

Narutodth

Üye
    Konu Sahibi
Ustam afyona kim gelicek ya :) 808 inde kamera dışında pek iyi bi özelliğini göremedim.
 
Kingmortall

Kingmortall

Üye
1.3 ghz hızı 512 mb ram yetmezmi sana :hmmm bence harika bişey
 
Narutodth

Narutodth

Üye
    Konu Sahibi
yani şimdi onca para tek çekirdek 1.3ghz işlemci ve 512 rame verilmez haksızmıyım?
 
  • Beğen
Tepkiler: ByYlmzZz


Üst Alt