15 Güne kadar 5800 alacağım bir kaç sorum olacaktı

  • 30 Ekim 2010
  • 862 Okunma
  • 16 Cevap

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. Arkadaşlar 15 güne kadar 5800 alıyorum inşallah. Yorumları okudukça dokunmatiğinden tiskindim. Acaba gerçekten özürlü bir dokunmatiği mi var yoksa millet telefonu kötülemek için abartıyo bu konuyu? Herşeyi mükemmel tüm kötü yorumlar dokunmatiği hakkında. Telefonu alırken *#0000# yi tuşlayıp sürümüne bakacağım. v11 ise almam ama v11 kalmışmıdır piyasada ? Gerekirse memleketteki tüm telefoncuları dolaşır v20 ararım yeterki sorunsuz bir telefonum olsun. Arkadaşım geçen hafta aldı gayet güzel kullanıyor onun aldığı yerden kırmızısını alacağım siz ne önerirsiniz, telefonu aldıktan sonra güncellemelerle telefon dokunmatiği ve diğer hataları düzelir mi ? Forumda aradım ama bulamadım 5800 kullananlar + ve - yönlerini söyleyebilir mi ?
     


    Yazan: Akatsuki
  2. artık v11 sürümler yok nadir bulabilceğin v30 sürümleri var bunlar 2. seri telefonlar oluyor. 3. serilerde v40 sürümü var.

    Bana sorarsan 5800 alma bende vardı sattım avatarımda ve profılmde 5800 duruo ama suan sattım.

    Üstüne para koyup c6da düşünebilirsin. 5800 hem herkezde var hem ekranı iyi değil ovi storeye baglanırken beyaz ekranda detaylı bakılınca sankı ıcı yağlıymış gibi duruyor tam net değil anlıcağın. Verceğin paraya biraz daha ilave et c6 al
     
  3. Üstteki arkadaşa katılıyorum. Bende olmamasına rağmen bir kaç arkadaşın 5800'ını kullandım. Dokunmatiği pek iyi değil ve biraz yavaş. C6 çok çok iyi bir telefon. Klavyesi N97 tarzında. C6'nın 800 lira olması gerekiyor,eğer imkanın varsa ; bulunduğun yerdeki en kaliteli mağazaya girip C6'yı test et :)
     
  4. ben arkadaslara katılmıyorum bende kullanıyorum aynı telefonu ve dokunmatıgınde hıcbır sorun yok artı erkanıda cok guzel bence tavsıye ederım sana harıka bır telefon..
     
  5. kardeş bana kalırsan alma ben telefoncuyum nerede ise her telefonu kullandım hiç sevmedim bazen kasıyor bir yerden sonra dokunmatik den beziyorsun önermemm fakat karar senin üstad
     
  6. Arkadaşım 2 haftadır kullanıyo devamlı mesaj çekiyor bir hatası yok sanırım. Pazartesi günü onunda görüşlerini alayım birazda telefonu test ederim. C6 almayı bende düşündüm ama neredeyse 5800'ın iki katı fiyatına satılıyor.
     
  7. bir aydır kullanıyorum 4000 civarı mesaj yazdım. hiç birinde de kalemini bile kullanmadım. direkt elimle yazdım.
    ben herşeyinden memnunum. şarj konusu hariç.
    tam bir medya telefonu tavsiye ederim.
     
  8. Tavsiye etmem, sorunlu telefon.
     
  9. bende tavsiye ederim güzel telefon
     
  10. biraz açıklama yapsaydınız? sorunu nerde ?
     
  11. Kullanmadım ama son güncellemeyle nerdeyse tüm sorunları ortadan kalktı bildiğim kadarıyla bende 5800 navigation edition almayı düşünüyorum ama resmi sitesinde bile görünmüyo işin ilginci söylenimlere bakılırsa piyasada cirit atıyo hiç bişi anlamadım şu araştırıyorum en kısa zamandada navigation edition olmadı xpress music almayı düşünüyorum zaten bu fiyatada nokia modelleri arasında daha iyisini bulamazssın. :)
     
  12. Yorumlarınız için teşekkürler :)
     
  13. Bnce 5800 alma.o parayla dha güzel telefonlar alablirsin.araştır az.almşken düzgün bşi al.az dha para kat ama kaliteli ve özellkli olsun.C6 güzel hoş bi telefon.
     
  14. Kesinlikle alma. Kullandım ve hiç memnun kalmadım.
     
  15. C7 de güzel bak o telefonuda bekle para topla onuda alabilirsin.madem dokunmatik istiyorsun.almışken 1 kere al.biraz uzun kullanırsın kardeşm.
     
  16. Ya arkadaşlar,birisi al çok iyi diyor ötekisi alma pişman olursun diyor.adam nasıl karar versinki..
    Arkadaşım Telefon son güncellemeyle baya hızlandı ve bayada stabil oldu.Eğer telefona verebileceğin para 400 tl civarında bir para ise vede telefonda her özellik olsun dersen 5800 isteklerini kesinlikle karşılar.ama bu cihazdan bir iphone,bir galaxy yada htc desire konforu beklemeyeceksin.saygılar
     
  17. arkadaşım bende kullanıyorum hiçbir sorunu yok müzik için çok ideal bi telefon dokunmatiğinde hiç bir sorun yok
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
Yüklüyor...
26/09/2018 - 04:32