Telefon Tavsiyesi 1100 nakit var ne alayım

Sponsorlu Bağlantılar



SOUYDASH

Üye
ustA işte yenı konu acma yerını bulamadım
 
erdiozgor

erdiozgor

Üye
    Konu Sahibi
Ben bizzat o telefonu kullanmadım. Bir ara almaya niyetlendim ama piyasa da 32GB Modelini bulamadığım için almaktan vazgeçtim.
Ben telefonda video ve resim tutmam. Direk dropboxa yedeklıyorum. Bu kullanımda 16 gb bana yeter sanırım?
 
erdiozgor

erdiozgor

Üye
    Konu Sahibi
yukarıdaki arkadaşın dediği çok fotoğraf ve oyun oynayan biriysen 32 gb al gitsin ;)
fotoları dropboxa atıyorum telde tutmuyorum huyum değil. ve oyun olarakta 3-4 tane 1 gblik oyun indircem.zaten 4 gb sistem yiyo kalıyo 12 gb. yani 5 gb oyunlara gitse.bana 7. 2 gb de programalra gitse 5 gb boşta kalır :)))
 
  • Beğen
Tepkiler: B.A.R.O.N
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Bak bu kötü olmuş. Eğer fazla fazla fotoğraf çekiyorsan problem çıkartabilir. Oyunları silersin onda sıkıntı olmaz. Gerçi otg desteği varsa usb'ye kopyalarsın fotoğrafları olur biter :D
 
GreaTH

GreaTH

Üye
Biraz Daha Kat z2 Al Pisman olmazsin Kesinlikle
 
Buğra

Buğra

Admin
Dostum sorunsuz telefon olmaz her telefonda sorun çıkabilir bazen kronik olur bazen bazı cihazlarda olur sadece

O bütçeye uygun

Lenovo vibe x2
Meizu mx4
LG g2
Turkcell T60 (799TL) yeni tanıtıldı

Bunları önerebilir im
 
  • Beğen
Tepkiler: B.A.R.O.N
erdiozgor

erdiozgor

Üye
    Konu Sahibi
Dostum sorunsuz telefon olmaz her telefonda sorun çıkabilir bazen kronik olur bazen bazı cihazlarda olur sadece

O bütçeye uygun

Lenovo vibe x2
Meizu mx4
LG g2
Turkcell T60 (799TL) yeni tanıtıldı

Bunları önerebilir im
burdan bırını onerebılırmısın bana
 

suathalit

Üye
g2 kardes 2 senedir kullaniyorum bunun ustune cihaz tanimam
 
Buğra

Buğra

Admin
Mx4 de güncelleme konusu daha rahat olur yazılım yönünden
G2 de bildiğim sari leke sorunu var kronik galiba benzeri bir sorun mx4 de de var tabi bu senin alacağın cihazda olacak anlamına gelmiyor

Ben olsam mx4 alirdim galiba
 
  • Beğen
Tepkiler: B.A.R.O.N
erdiozgor

erdiozgor

Üye
    Konu Sahibi
Mx4 de güncelleme konusu daha rahat olur yazılım yönünden
G2 de bildiğim sari leke sorunu var kronik galiba benzeri bir sorun mx4 de de var tabi bu senin alacağın cihazda olacak anlamına gelmiyor

Ben olsam mx4 alirdim galiba
mx4 kullananda yokkı tavsiye alayım
 
byAndroid

byAndroid

Üye
Mx4 bencede. Vibe x2 de güzel ama meizunun güncelleme de daha iyi olacağını düşünüyorum bence meizuyu kaçırma
 

Benzer Konular



Üst Alt