teknolojibaronu
Üye
Ilgili bölüme gidip "yeni konu aç" idaresine tıklıyorsun ve başlık ile mesajını yazıp "konuyu aç" diyorsun.konuyu nasıl acıyonuz ben yenıyımde
Ilgili bölüme gidip "yeni konu aç" idaresine tıklıyorsun ve başlık ile mesajını yazıp "konuyu aç" diyorsun.konuyu nasıl acıyonuz ben yenıyımde
Ben telefonda video ve resim tutmam. Direk dropboxa yedeklıyorum. Bu kullanımda 16 gb bana yeter sanırım?Ben bizzat o telefonu kullanmadım. Bir ara almaya niyetlendim ama piyasa da 32GB Modelini bulamadığım için almaktan vazgeçtim.
cihazı applenin ürünlerini ureten foxconn üretmiş.Mx4 iyi telefon al ama şunuda belirteyim ben sadece kağıtta yazana göre iyi diyorum uzun vadeli bilmiyorum internetteki yorumlarada bak derim.
yan mx4 ü alayım bencihazı applenin ürünlerini ureten foxconn üretmiş.
)cihazı applenin ürünlerini ureten foxconn üretmiş.
bak şimdi kafamda olumlu düşünceler oluşmaya başladı 
yukarıdaki arkadaşın dediği çok fotoğraf ve oyun oynayan biriysen 32 gb al gitsinyan mx4 ü alayım ben)
Micro SD yok mu??!!yukarıdaki arkadaşın dediği çok fotoğraf ve oyun oynayan biriysen 32 gb al gitsin![]()
hayırMicro SD yok mu??!!

fotoları dropboxa atıyorum telde tutmuyorum huyum değil. ve oyun olarakta 3-4 tane 1 gblik oyun indircem.zaten 4 gb sistem yiyo kalıyo 12 gb. yani 5 gb oyunlara gitse.bana 7. 2 gb de programalra gitse 5 gb boşta kalıryukarıdaki arkadaşın dediği çok fotoğraf ve oyun oynayan biriysen 32 gb al gitsin![]()
))Bak bu kötü olmuş. Eğer fazla fazla fotoğraf çekiyorsan problem çıkartabilir. Oyunları silersin onda sıkıntı olmaz. Gerçi otg desteği varsa usb'ye kopyalarsın fotoğrafları olur biter

hocam zaten zar zor 1100 yaptım. 1101 tl bile yapamam malesefBiraz Daha Kat z2 Al Pisman olmazsin Kesinlikle
burdan bırını onerebılırmısın banaDostum sorunsuz telefon olmaz her telefonda sorun çıkabilir bazen kronik olur bazen bazı cihazlarda olur sadece
O bütçeye uygun
Lenovo vibe x2
Meizu mx4
LG g2
Turkcell T60 (799TL) yeni tanıtıldı
Bunları önerebilir im
hocam valla mx4 ile g2 arasında kaldımg2 kardes 2 senedir kullaniyorum bunun ustune cihaz tanimam
mx4 kullananda yokkı tavsiye alayımMx4 de güncelleme konusu daha rahat olur yazılım yönünden
G2 de bildiğim sari leke sorunu var kronik galiba benzeri bir sorun mx4 de de var tabi bu senin alacağın cihazda olacak anlamına gelmiyor
Ben olsam mx4 alirdim galiba
