Telefon Tavsiyesi Xiaomi şifre kaydetmek tehlikelimi?

Sponsorlu Bağlantılar

hasimoooo

Üye
    Konu Sahibi
Xiaomi şifre kaydetmek tehlikelimi?
Herkese merhaba geçen xiaomi redmi note 13pro aldım ve parmak izi ekledim ama kilit ekrani kaydırarak parmak iźi olmadan açıyorum bu tehlikeli değilmi bankalarım şifrelerim notlarım hepsi var éğer tehlikeliyse satayım cihazi çünkü bpdaha önce samsung a55 kullanıyordum onda öyle birşey yoktu ama xiaomi de var parmağımı deydirmden parmak iźi olmasına rağmen ekranı açıyorum tehlikelimi lütfen yardım allah rızası için teşekkürler
Mesaj birleştirildi:

Başkası açıyor parmağıyla benim teli
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: Dobraokuyucu


Royzz

Royzz

Üye
Herkese merhaba geçen xiaomi redmi note 13pro aldım ve parmak izi ekledim ama kilit ekrani kaydırarak parmak iźi olmadan açıyorum bu tehlikeli değilmi bankalarım şifrelerim notlarım hepsi var éğer tehlikeliyse satayım cihazi çünkü bpdaha önce samsung a55 kullanıyordum onda öyle birşey yoktu ama xiaomi de var parmağımı deydirmden parmak iźi olmasına rağmen ekranı açıyorum tehlikelimi lütfen yardım allah rızası için teşekkürler
Mesaj birleştirildi:

Başkası açıyor parmağıyla benim teli
Merhaba..
Parmak izi ekledikten sonra kullanılacak yeri seçmen için bir ekran gelir, oradan kilit ekranını seçmelisiniz. Aşağıya bir resim bırakıyorum, bakabilirsiniz.

 
  • Beğen
Tepkiler: Dobraokuyucu ve Nomero

hasimoooo

Üye
    Konu Sahibi
Merhaba..
Parmak izi ekledikten sonra kullanılacak yeri seçmen için bir ekran gelir, oradan kilit ekranını seçmelisiniz. Aşağıya bir resim bırakıyorum, bakabilirsiniz.

Adım adım anlatırmısınız rica etsem ayarlardan nereye gireyim efendim
 
  • Beğen
Tepkiler: Dobraokuyucu
Royzz

Royzz

Üye
Adım adım anlatırmısınız rica etsem ayarlardan nereye gireyim efendim
1. Ayarlardan şifre ve güvenlik bölümüne giriyorsunuz.

2. Daha sonra parmak iziyle kilit açmaya giriyorsunuz, sizden pin veya model oluşturmanızı isteyecek, istediklerini yapın ve daha sonra yukarıda ki belirttiğim resimdeki ekran gelecek. Oradan kilit ekranı sizde kapalıdır, onu aktif hale getirin.
 
  • Beğen
Tepkiler: Dobraokuyucu ve Nomero

hasimoooo

Üye
    Konu Sahibi
1. Ayarlardan şifre ve güvenlik bölümüne giriyorsunuz.

2. Daha sonra parmak iziyle kilit açmaya giriyorsunuz, sizden pin veya model oluşturmanızı isteyecek, istediklerini yapın ve daha sonra yukarıda ki belirttiğim resimdeki ekran gelecek. Oradan kilit ekranı sizde kapalıdır, onu aktif hale getirin.
Çok teşekkürler artık ekranı kaldırdığım da ya şifre yada parmak izi istiyor çok teşekkürler efendim
 
  • Beğen
Tepkiler: Dobraokuyucu ve Royzz
Royzz

Royzz

Üye
Çok teşekkürler artık ekranı kaldırdığım da ya şifre yada parmak izi istiyor çok teşekkürler efendim
Estağfurullah, işinizin görülmüş olmasına sevindim, güle güle kullanın. Hayırlı günler..


:rica:
 
  • Beğen
Tepkiler: Dobraokuyucu ve Nomero


Üst Alt