hasimoooo
Üye
Xiaomi şifre kaydetmek tehlikelimi?
Herkese merhaba geçen xiaomi redmi note 13pro aldım ve parmak izi ekledim ama kilit ekrani kaydırarak parmak iźi olmadan açıyorum bu tehlikeli değilmi bankalarım şifrelerim notlarım hepsi var éğer tehlikeliyse satayım cihazi çünkü bpdaha önce samsung a55 kullanıyordum onda öyle birşey yoktu ama xiaomi de var parmağımı deydirmden parmak iźi olmasına rağmen ekranı açıyorum tehlikelimi lütfen yardım allah rızası için teşekkürler
Başkası açıyor parmağıyla benim teli
Mesaj birleştirildi:
Başkası açıyor parmağıyla benim teli
Son düzenleme:

