Gerçekleştirilen Buluşmalar 1. İstanbul ~ Halı saha buluşması |RESİMLER..


Nazy

Nazy

Üye
    Konu Sahibi
Katılım;
Grafix
Nazy
Salihyet [+ 2 arkadaş]
Ousahin
xKadir
fatihsagohiphop
ilker

Buluşma yeri ; Fatih / Çukurbostan..
RESİMLER

Grafix & Nazy

MaxiCat & Grafix
MaxiCat & Grafix

Salihyet + Fatihsagopahiphop + xKadir

Salihyet

Fatih

Salih + Nazy + Grafix

Fatih

Grafix

xKadir Çocukluğuna dönerken :ehe


Fatih + kadir + Salih + grafix (serkan)

Salih + Nazy + Grafix (serkan)

Salih + Nazy + Grafix

ilker + Oğuz



Salih + Serkan

Ali

bilin bakalım hangisi kimin ayağı :ehe

---​

Maçı yaptık ama, skoru 12-10 , takımlar tam aklımda değil :ehe
gelmeyen arkadaşlara slm olsun :islik:​
 
  • Beğen
Tepkiler: punqermojo
mservank

mservank

Üye
kimin kim olduğunu az çok biliyoruz da bilmedikleriiz var eklesek süper olur hani:)
 
Nazy

Nazy

Üye
    Konu Sahibi
Yazılar eklendi :bigstar:
 
Salihyet

Salihyet

Üye
Çok güzel bi buluşma oldu ;) , gördüğünüz gibi , bi daha ki buluşmamız ; mavi tur hesabı bişey olucak..

bizi izlemeye devam edin :ehe
 
XMEN_43

XMEN_43

Üye
çok gollü karşılaşma olmuş
 
mservank

mservank

Üye
maxicat :yuru
güzel buluşma olmuş.
 
Salihyet

Salihyet

Üye
Ali abi, bu resimleri de eklersen sevinirim :)


Salih + Serkan

Ali

bilin bakalım hangisi kimin ayağı :ehe
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Moderator
biri salihyet biri nazy:) ya resimler neden bulanık cıkmıs:D

hangi tel bu... siz mac falan yapmadınız mı ya:D hani diğerleri nerde..eklenecek falan mı?
 
mservank

mservank

Üye
valla bu ne yahu maç buluşması güya:)
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Moderator
Fatihsagopahiphop :) hasta oldum sana be:D


sahada tam benlikmiş be..eee anlatın ya mac yapanlar konuşsun hadiiiiiiiiiii:S
 
Fatih[Sag0]HiphoP

Fatih[Sag0]HiphoP

Üye
süper bir buluşma oldu ama kadir abim tabu oyununu getirseydi daha güzel olucaktı.:ehe
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Moderator
Halısahada oynardınız demi:D
 
Fatih[Sag0]HiphoP

Fatih[Sag0]HiphoP

Üye
evet oynucaktık ama olmadı.
 
Salihyet

Salihyet

Üye
hops kardeşim, gelmeyen adam daha çok yazmış konuya :ehe
---
Orda ki ayağın biri bana, diğeri serkan'a ait :D
Maç yaptık, playstation kapıştık, café de oturup sohbet ettik..
MÜKEMMEL bi gündü.. kaçıran oturup ağlasın, buraya yazmasın ;) :bigstar:
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Moderator
evet kaçıranlar ağlasın:)

ee salihim macın sonucu sole bide istersen:D
 
Salihyet

Salihyet

Üye
12-10 konuya yazdım yha :)
bizim takımın defansı kötüydü, grafix abimiz sağolsun :ehe maça kafası güzel gelinirmi yha :D
ali ve serkanı yatağından kaldırdım ;) çok klas bi buluşma oldu, edirnekapı - yavuzselim gelen arkadaşları karşıladım ;) ve forumumuzun bana göre en değerli üyesi xkadir dir :) ona ayrıca çok teşekkür ediyorum.. :bigstar: abim ta pendikten gelmiş , helal derim başka da bişey demem ;)
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Moderator
helal olsun:) gol resimleri falan yokmu..:D

hakem nasıldı..:D
 
GRafix

GRafix

Üye
Hakem yok,Oyuncu Yok,Benzersiz Bi Maçtı Anlatılmaz Yaşanır;)
 
canturgay

canturgay

Üye
insanın orada olası gelen
bi buluşma olmuşşş..:)
 
Salihyet

Salihyet

Üye
valla çok güzel bi buluşmaydı.. ;) her buluşmada foruma iyiki üye olmuşum dediğim insanlarla tanışıorm :) ousahin hariç :ehe yedin beni bee :D

bi de kadir abi çok faullü dalıyosun, olmuo ama :D sahada her buluştuğumda topla üstümden sen çıkıon :ehe
 




MaxiCep.com internet sitesi 5651 Sayılı Kanun’un 2. maddesinin 1. fıkrasının m) bendi ile aynı kanunun 5. maddesi kapsamında BTK kurumu tarafından onaylı Yer Sağlayıcı olarak faaliyet göstermektedir. İçerikler, ön onay olmaksızın tamamen kullanıcılar tarafından oluşturulmaktadır.

MaxiCep.com; Yer sağlayıcı olarak, kullanıcılar tarafından oluşturulan içeriği ya da hukuka aykırı paylaşımı kontrol etmekle ya da araştırmakla yükümlü değildir.

MaxiCep.com’un yer sağladığı içeriğin 5651 Sayılı Kanun’un 8 ila 9. maddelerine aykırı şekilde; kişilik haklarınızı ihlal ettiğini ya da hukuka aykırı olduğunu düşünüyorsanız Buradan yada [email protected] mail adresine e-mail göndererek iletişime geçerek bildirebilirsiniz.

Bildirimleriniz dikkatle ve özenle incelenmekte olup kişilik haklarınızın ihlali ya da hukuka aykırılığın tespiti halinde mevzuat kapsamında en kısa sürede işlem yaparak bilgi vereceğiz.
Üst Alt