1 haftalığına forumda yokum..

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
MrTech

MrTech

Üye
Cok Gir Gececilere Gel Tamam mı :ağlarım:
 


codblackops2

codblackops2

Üye
    Konu Sahibi
Ömer'im Küstüm Sana İnsan Bari Telden Girer :hih::ağlarım:

Ya kardeşim diyorum zaten telden girerim problem yokta işi gücü bırakıp maxicepe takılamam diyorum müsait olduğum her an sizlerle olurum zaten sopa:


- - - Eklendi - - -

Cok Gir Gececilere Gel Tamam mı :ağlarım:

Hiç belli değil ama girmek için elimden gleni yaparım :)


- - - Eklendi - - -



herhalde gideceksin. inşallah 2 hafta sonra bende gideceğim. ama bari 5800 ile gir. :gun1:

Vakit bulduğum zaman gircem zaten :hmmm
Sen nereye :ehe
 
MrTech

MrTech

Üye


Ya kardeşim diyorum zaten telden girerim problem yokta işi gücü bırakıp maxicepe takılamam diyorum müsait olduğum her an sizlerle olurum zaten sopa:


- - - Eklendi - - -



Hiç belli değil ama girmek için elimden gleni yaparım :)


Zaman Buldun mu Gel :) Senin Sopanla Kimleri Dövücez Sensiz :ehe sopa:
 
Silinen Üye 511859

Silinen Üye 511859

Kapalı Hesap


Ya kardeşim diyorum zaten telden girerim problem yokta işi gücü bırakıp maxicepe takılamam diyorum müsait olduğum her an sizlerle olurum zaten sopa:


- - - Eklendi - - -



Hiç belli değil ama girmek için elimden gleni yaparım :)


- - - Eklendi - - -



Vakit bulduğum zaman gircem zaten :hmmm
Sen nereye :ehe

Bak sen. ısrar ettik diye şimdide sinirleniyor :gun1: sevdikte ısrar ediyoruz herhalde :gun1: fazla mı sevdik :hmmm
 
codblackops2

codblackops2

Üye
    Konu Sahibi


ben fazla uzağa gitmeyeceğim. yarım saatlik deniz yolculuğuyla yalova ya geçeceğim. ama e7 cihazım yanımda olacak inşallah.:ehe

Ben telefonum yanımda olacak demedim diye mi bu laflar :ehe
 
codblackops2

codblackops2

Üye
    Konu Sahibi
Yalnız abim sen o mesajı editledin bende sana 1 saniyede cevap yazmış gibi oldum :ehe
Belkide öyledir :ehe


- - - Eklendi - - -

Kefken haaaa şimdi cebecideyim 1,2 saat sonra o tarafa geçmeyi düşünüyorum.

:hmmm
 
MasteLaa

MasteLaa

Üye


ben fazla uzağa gitmeyeceğim. yarım saatlik deniz yolculuğuyla yalova ya geçeceğim. ama e7 cihazım yanımda olacak inşallah.:ehe
İnşallah bol bol girin siteye yahu :tebessüm: Özletmeyin kendinizi :)
 
codblackops2

codblackops2

Üye
    Konu Sahibi
MasteLaa

MasteLaa

Üye
Yahu şu taramalı smileyini hiç kullanmadım foruma geldim geleli :kıskıs: Şimdi kullansam mı :hmmm
 
Silinen Üye 511859

Silinen Üye 511859

Kapalı Hesap
bu konudaki yazışmadan şunu anlıyorum; bizlerin gündüz de sohbet edecek sabit bir yere ihtiyacı var :ehe
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt