Kuzumm sen nereyee
herhalde gideceksin. inşallah 2 hafta sonra bende gideceğim. ama bari 5800 ile gir.![]()

Ömer'im Küstüm Sana İnsan Bari Telden Girer![]()

Cok Gir Gececilere Gel Tamam mı![]()

herhalde gideceksin. inşallah 2 hafta sonra bende gideceğim. ama bari 5800 ile gir.![]()


Ya kardeşim diyorum zaten telden girerim problem yokta işi gücü bırakıp maxicepe takılamam diyorum müsait olduğum her an sizlerle olurum zaten
- - - Eklendi - - -
Hiç belli değil ama girmek için elimden gleni yaparım![]()
Senin Sopanla Kimleri Dövücez Sensiz
Zaman Buldun mu GelSenin Sopanla Kimleri Dövücez Sensiz
![]()
![]()

Ya kardeşim diyorum zaten telden girerim problem yokta işi gücü bırakıp maxicepe takılamam diyorum müsait olduğum her an sizlerle olurum zaten
- - - Eklendi - - -
Hiç belli değil ama girmek için elimden gleni yaparım
- - - Eklendi - - -
Vakit bulduğum zaman gircem zaten
Sen nereye![]()
sevdikte ısrar ediyoruz herhalde
fazla mı sevdik 
Bak sen. ısrar ettik diye şimdide sinirleniyorsevdikte ısrar ediyoruz herhalde
fazla mı sevdik
![]()

Kuzumm sen nereyee![]()

ben fazla uzağa gitmeyeceğim. yarım saatlik deniz yolculuğuyla yalova ya geçeceğim. ama e7 cihazım yanımda olacak inşallah.![]()
















Ben telefonum yanımda olacak demedim diye mi bu laflar![]()

Ya balıkesir bandırma yada izmit kefken.
Telefon ile gircem zaten


Kefken haaaa şimdi cebecideyim 1,2 saat sonra o tarafa geçmeyi düşünüyorum.

İnşallah bol bol girin siteye yahu
ben fazla uzağa gitmeyeceğim. yarım saatlik deniz yolculuğuyla yalova ya geçeceğim. ama e7 cihazım yanımda olacak inşallah.![]()
Özletmeyin kendinizi 
İnşallah bol bol girin siteye yahuÖzletmeyin kendinizi
![]()

son duanı et
- - - Eklendi - - -
gececilere giremem belki dedin diye. anla seviliyosun işte. illa söyleteceksin![]()

eee... ne demişler... nokia konektıng pipıl![]()

Yahu şu taramalı smileyini hiç kullanmadım foruma geldim geleliŞimdi kullansam mı
![]()

bu konudaki yazışmadan şunu anlıyorum; bizlerin gündüz de sohbet edecek sabit bir yere ihtiyacı var![]()

Ne güzel söylemişler abim
eee... ne demişler... nokia konektıng pipıl![]()

Gönüldaşların mekanı var abim oraya gelin sohbet edelimbu konudaki yazışmadan şunu anlıyorum; bizlerin gündüz de sohbet edecek sabit bir yere ihtiyacı var![]()

