alper0642
Üye
mesaj okuyucuyu tamamen kaldırmıştım, maalesef mesaj okuyucuyu tamamen kaldırınca sesli komutlarda gidiyormuş, bunu öğrendik. 042 final sürümü 01.01.201 de yayınlanacakmış pnht.de. artık onun üzerinde çalışma yapıp onu yayınlayınca buna dikkat ederiz. Teşekkürler ilginizearkadasım suanda senın fw nı kullanıyorum gayet hızlı güzel fakat ses komutları çalışmıyor.... silmişsin heralde.
aynı şekilde fw. düzenlerken program entegre ederken flash'a sığmayacak boyuta gelince düşünüyorsunuz neler az kullanılıyor diye, çevrimiçi paylaşımı o yüzden silmiştim, yukarda da dediğim gibi 042 final sürümü 01.01.2011 de yayınlanacakmış, artık bir hafta bekleyip onun üzerinde bu çalışmaları yapıp inşaallah hep beraber daha güzel sorunsuz bir fw kullanırız. 042 final sürümü için hep beraber SABIRMerhaba, efektleri ile falan çok güzel bi FW olmuş ellerine sağlık alpercim fakat çevrim içi paylaşımı kaldırmışsın sanırım.. Bunu tekrar nasıl yüklerim Pixelpipe ile kullanıyordum. Eğer yardımcı olursan sevinirim. iyi çalışmalar.



