07.01.2011 - JAVA SORUNU YOK. 5800 c6v20.042 (042 sürümüdür)

Sponsorlu Bağlantılar

Charade

Charade

Üye
Mesaj saatlerinde sorun varmi hala :D hani mesaj geliyor 4-5 mesajdan sonra yeni gelen mesaj 1 saat önceden gelmiş gibi gözüküyor bu sorun hala devam ediyormu :D
 


akrep16

akrep16

Üye
Gerçekten şahane olmuş. Ancak ovıstore ve ovımaps açılmıyor. özellikle ovımaps.i açınca donuyor.

Bence tek sorun bu.


fw nin içine java run time gömüldüğü sürece internet harita ovi store donuyor çalışmıoyor
 
AlpReis

AlpReis

Üye
kusura bakma görmemiştim bi sorum daha olacak bu trance fwyi bunun üzerine mi kuracam yoksa önce orjinale dönüp sonra mı kuracam :hmmm
Arkadaşında belirttiği gibi, hafıza kartını biçimlendir, telefonunuda kapat, biçimlendirdiğin kartı telefona tak, telefonunuda kapalı vaziyette usb ile bilgisayara bağla ve başla kolay gelsin
 
akrep16

akrep16

Üye
Arkadaşında belirttiği gibi, hafıza kartını biçimlendir, telefonunuda kapat, biçimlendirdiğin kartı telefona tak, telefonunuda kapalı vaziyette usb ile bilgisayara bağla ve başla kolay gelsin
ben günde en az 2 ,3 defa flash atıyorum ve bu güne kadar hiç hafıza kartına format atmadım nerden çıkarıyorsunuz anlamıyorum :hmmm
 
bbkr630

bbkr630

Üye
indiriyom deneyip yorum yazarım teşekkürler
 

DjFuNcLuP

Üye
Teşekkürler paylaşım için su anda hiç bir sorun görmedim okadar ugraşılıyor emeginize saglık elleriniz dert görmesin.
 

Newpronik

Üye


hocam eline sağlık bununlada ilgilenebilirmisin güzele benziyor fakat türkçe değil ilgini çekerse ?
 

estami

Üye
Son ekledğin FW muhteşem Efect açıkken bile hızlı kapanınca uçuyor şarjı mükemmel N Drive mükemmel çalıştı Ovi Harita ve Ovi Store sorunu yaşamadım (donma vs yok) Xpress tuşu vs çalışıyor görsellik muhteşem aslına bakarsanız şimdiye kadar denediğim ve sabit kalmakta karar kıldığımn en iyi FW

Tek bir eksik oda keşke olsaydı İşçep maalesef yüklenmiyor İşçep'in sis dosyasını yüklemiyor hata
uyarısı veriyor.
Birde işçep düzenlense Muhteşemdende öte olacak.

Ellerine kollarına sağlık (yapan kişiyede ayrıca teşekkürler) ve düzenleyip dahada stabil ve görsel hale getiren sanada teşekkürler mükemmel bir iş çıkartmışssın ortaya gerçekten.
 
tmaaga

tmaaga

Üye
emeğin için sağol.Ama müzik çalarda problem var.Bellek kartından okuyup dosyaları bulamıyor.Kurduktan sonra autoinstaller çalışmıyor.
 
bbkr630

bbkr630

Üye
ya benmi kurarken hata yaptım şu yeni CFW kurdum XM tuşu çalışmıyor mesaj okuyucu göremedim bütün müzikleri taradı sadece mp3 değil hatta öyle bi klasörüm bile yok napsam acaba kurduktan sonra hard format attım (*#7370#)
kurarken 3 dosya seçiyorum bi alt CFW anlatımda ki gibi
4-
MCU Tıklayın. Pencere Açılacak Adını C0r Dosyasını Seçin.
RM-356_52.0.007_prd.core.C0r Seçin.

5- PPM Tıklayıp
RM-356_52.0.007_prd.rofs2_4x5.V06 Seçin. burada tabiirofs2.v20 seçtim bişeyler yanlış heralde çünkü başkasında XM olmuş

6- Ape Variant Tıklayıp
RM-356_52.0.007_026_000_U01.uda.fpsx Seçin.

7- Şimdi FLASH'a Basın
 

erdalince45

Üye
Arkadaşlar yazılım gerçekten süper ancak bir şeye değinmek istiyorum okadar denememe ramen telefonumu bu sürümde koblosuz modem olarak kullanamadım sürekli bağlanmasını bekliyorum ama birtürlü bağlanmadı bunu nedeni yazılımsalmı yoksa gözden kaçırılmış olmasımı bunun üstesinde nasıl gelebiliriz telefonu pc ye kablo ile baglama derdinden kurtarırsanız sewinirim..saygılarımla
 
bbkr630

bbkr630

Üye
Ellerin dert görmesin şu son eklediğin FW kurdum MUHTEŞEM tema efekti açıkken bu kadar hızlı olan başka FW görmedim inşAllah şarj süresi dayanır tema efekti kapalıyken zaten uçuyor telefon ama kapatamazsın bu efektler atlanmaz yanlız konuyu keşke daha süsleseydin inan daha dikkat çekerdi hakettiği değeri bulur inşAllah bu konu tekrar teşekkürler daha başka FW kurmam artık
 
D€nizhaN

D€nizhaN

Üye
Ben 041'in javalı sürümünü yükledim. Belki Ovi maps ve store uygulamalarının donma sorunu bundan kaynaklanıyordur. Birazdan da 042 sürümünü yükleyeceğim. Inşallah bunda da aynı sıkıntıyla karşılaşmam.

haydi bismillah....
 

alper0642

Üye
    Konu Sahibi
ben günde en az 2 ,3 defa flash atıyorum ve bu güne kadar hiç hafıza kartına format atmadım nerden çıkarıyorsunuz anlamıyorum :hmmm
her fw yüklemeden önce telefonu depolama modunda pc.ye bağlayın, sys, resource, system, private, shared, install, other dosyalarını elle silmelisin ve depolama modunda bağlı iken telefonu kapatmalısın, hafıza kartına format atmayacaksanız bunu mutlaka yapmalısınız, yoksa önceki fw.den kalıntılar olur ve sorun yapar.
Son ekledğin FW muhteşem Efect açıkken bile hızlı kapanınca uçuyor şarjı mükemmel N Drive mükemmel çalıştı Ovi Harita ve Ovi Store sorunu yaşamadım (donma vs yok) Xpress tuşu vs çalışıyor görsellik muhteşem aslına bakarsanız şimdiye kadar denediğim ve sabit kalmakta karar kıldığımn en iyi FW

Tek bir eksik oda keşke olsaydı İşçep maalesef yüklenmiyor İşçep'in sis dosyasını yüklemiyor hata
uyarısı veriyor.
Birde işçep düzenlense Muhteşemdende öte olacak.

Ellerine kollarına sağlık (yapan kişiyede ayrıca teşekkürler) ve düzenleyip dahada stabil ve görsel hale getiren sanada teşekkürler mükemmel bir iş çıkartmışssın ortaya gerçekten.
güle güle kullanın,


hocam eline sağlık bununlada ilgilenebilirmisin güzele benziyor fakat türkçe değil ilgini çekerse ?
bunu denedim arkadaşım, benmi hata yaptım bilmiyorum ama Türkçe dil ekleyince kastı, donmalar oldu. belki benden kaynaklanmış olabilir,

Teşekkürler paylaşım için su anda hiç bir sorun görmedim okadar ugraşılıyor emeginize saglık elleriniz dert görmesin.
hayırlı olsun, yukarda arkadaşların yazdığı sorunlar bende de yok, zira hafıza kartını biçimlendirmek veya sys, resource, system, private, shared, install, other dosyalarını elle silip yüklemek lazım.

Ellerin dert görmesin şu son eklediğin FW kurdum MUHTEŞEM tema efekti açıkken bu kadar hızlı olan başka FW görmedim inşAllah şarj süresi dayanır tema efekti kapalıyken zaten uçuyor telefon ama kapatamazsın bu efektler atlanmaz yanlız konuyu keşke daha süsleseydin inan daha dikkat çekerdi hakettiği değeri bulur inşAllah bu konu tekrar teşekkürler daha başka FW kurmam artık
şarj sorunu yok, batarya bende 2 gün rahat gitti.
Ben 041'in javalı sürümünü yükledim. Belki Ovi maps ve store uygulamalarının donma sorunu bundan kaynaklanıyordur. Birazdan da 042 sürümünü yükleyeceğim. Inşallah bunda da aynı sıkıntıyla karşılaşmam.

haydi bismillah....
041 - 042 sürümü mü? sanırım 51 ve 52 diyecektiniz. ovi storeyi kullanmadığım için hiç denemedim, ama ovi maps çalışıyor. inşaallah sıkıntı yaşamazsınız,
 

wolque

Üye
ovi maps donuyor kalıyor bende :hmmm
 
bbkr630

bbkr630

Üye
kardeş herşeyi denediğimi sanmıştım ama ufak bi bug buldum başkalarıda denerse sevinirim zil sesi olarak müzik kütüphanesinden bide varsayılanlardan başka ses dosyası seçilmiyor( profil düzenleden) zil sesleri klasörü ve diğer klasörler içine ne atarsan at boş gözüküyor yani müzik kütüphanesine eklemeden zil sesi yapmanın tek yolu dosya yöneticisinden sesi çalıp seçeneklerden atamak ama sadece zil sesi olarak sms mms video arama v.s ses için bi çözüm bulamadım tekrar dile getireyim en güzel FW'dir bu sorun hallolmasada başka kurmam ama yardımcı olursan sevinirim
 

alper0642

Üye
    Konu Sahibi
kardeş herşeyi denediğimi sanmıştım ama ufak bi bug buldum başkalarıda denerse sevinirim zil sesi olarak müzik kütüphanesinden bide varsayılanlardan başka ses dosyası seçilmiyor( profil düzenleden) zil sesleri klasörü ve diğer klasörler içine ne atarsan at boş gözüküyor yani müzik kütüphanesine eklemeden zil sesi yapmanın tek yolu dosya yöneticisinden sesi çalıp seçeneklerden atamak ama sadece zil sesi olarak sms mms video arama v.s ses için bi çözüm bulamadım tekrar dile getireyim en güzel FW'dir bu sorun hallolmasada başka kurmam ama yardımcı olursan sevinirim
müzik player hafıza kartında sadece mp3 klasörünü tarar. müzikleriniz hafıza kartında mp3 klasörü içinde değilse müzik player müzikleri bulmaz....(mp3 klasörü içine istediğiniz kadar alt klasör açabilirsiniz.)
 
bbkr630

bbkr630

Üye
müzik player hafıza kartında sadece mp3 klasörünü tarar. müzikleriniz hafıza kartında mp3 klasörü içinde değilse müzik player müzikleri bulmaz....(mp3 klasörü içine istediğiniz kadar alt klasör açabilirsiniz.)


sanırım ne demek istediğimi anlatamadım kardeş ben müzik playera eklemeden zil sesi seçebilmeliyim nneden çünkü müzik dinleken benim zil sesi duymaya olarak alışkın olduğum şarkı çalınca telefon çaldı sanıyorum ayrıca bazı sms sesleri var 5-10 saniyelik ve eğer müzik çalara eklersem müzik dinlerken düşünsene arada bi heeyyy you got sms falan yani doğrusu ben profil düzenleden şarkı klasörü ve varsayılan zil sesi klasörü dışında da herhangi bir kalsördeki sesi seçebilmeliyim şu ana kadar hiç bi FW böyle olmamıştı
 

alper0642

Üye
    Konu Sahibi
sanırım ne demek istediğimi anlatamadım kardeş ben müzik playera eklemeden zil sesi seçebilmeliyim nneden çünkü müzik dinleken benim zil sesi duymaya olarak alışkın olduğum şarkı çalınca telefon çaldı sanıyorum ayrıca bazı sms sesleri var 5-10 saniyelik ve eğer müzik çalara eklersem müzik dinlerken düşünsene arada bi heeyyy you got sms falan yani doğrusu ben profil düzenleden şarkı klasörü ve varsayılan zil sesi klasörü dışında da herhangi bir kalsördeki sesi seçebilmeliyim şu ana kadar hiç bi FW böyle olmamıştı
şimdi anladım kardeş. etkin profili düzenle bölümünde zil sesini, mesaj sesini seçerken çıkan listede zil sesleri, şarkılar, video klipler, ses klipleri ve kapalı seçenekleri var. buraya kadar tamam, bu kısımda zil olarak müzik seçebilmen için yine hafıza kartında mp3 klasörünü tarar. yoksa bulmaz. yani mp3 klasörü zorunlu.
 
webersin

webersin

Üye
Herşey 10 numara fakat şu ovi mağazayı bir türlü açılmadı be :)
 


Üst Alt