07.01.2011 - JAVA SORUNU YOK. 5800 c6v20.042 (042 sürümüdür)

Sponsorlu Bağlantılar

alper0642

Üye
    Konu Sahibi
arkadasım suanda senın fw nı kullanıyorum gayet hızlı güzel fakat ses komutları çalışmıyor.... silmişsin heralde.
mesaj okuyucuyu tamamen kaldırmıştım, maalesef mesaj okuyucuyu tamamen kaldırınca sesli komutlarda gidiyormuş, bunu öğrendik. 042 final sürümü 01.01.201 de yayınlanacakmış pnht.de. artık onun üzerinde çalışma yapıp onu yayınlayınca buna dikkat ederiz. Teşekkürler ilginize

Merhaba, efektleri ile falan çok güzel bi FW olmuş ellerine sağlık alpercim fakat çevrim içi paylaşımı kaldırmışsın sanırım.. Bunu tekrar nasıl yüklerim Pixelpipe ile kullanıyordum. Eğer yardımcı olursan sevinirim. iyi çalışmalar.
aynı şekilde fw. düzenlerken program entegre ederken flash'a sığmayacak boyuta gelince düşünüyorsunuz neler az kullanılıyor diye, çevrimiçi paylaşımı o yüzden silmiştim, yukarda da dediğim gibi 042 final sürümü 01.01.2011 de yayınlanacakmış, artık bir hafta bekleyip onun üzerinde bu çalışmaları yapıp inşaallah hep beraber daha güzel sorunsuz bir fw kullanırız. 042 final sürümü için hep beraber SABIR
 


ibalaban83

Üye
bu fw nin en çok açılış ekranı hoşuma gitti nerden bulabilirz acaba
 
baronsavas

baronsavas

Üye
bi kaç gündür kullanıyorum
gözüme çarpan sadece internete girerken çok kasıyo hatta donuyo
aynı şekilde bazı programlardada aynısını yapıyo acaba bunlara çözüm varmı?
bunlar dışında çok güzel görsel -hız olarak
 

alper0642

Üye
    Konu Sahibi
c6v20.042 sürümü 01.01.2011 tarihinde yayınlanacakmış, deneme sürümünü vermişler pnht.de. indirip türkçe çevirisi vs. yaptım, onda sorun yok, gerçek sürümün yayınlanmasını bekliyorum, gerçek sürüm yayınlanınca gerekli çalışmaları yapıp paylaşırım, o zamana kadar şu anki fw.ler üzerinde maalesef birşey yapmayı düşünmüyorum, zira durmadan sürüm değişip duruyor.
 
baronsavas

baronsavas

Üye
o zman bekliyorum :)
 

ad4nus

Üye
ya hersey iide bu sensör neden çalışmıyor?

--------------- Ekleme ---------------

tmm tmm hallettm :D
 
AlpReis

AlpReis

Üye
c6v20.042 sürümü 01.01.2011 tarihinde yayınlanacakmış, deneme sürümünü vermişler pnht.de. indirip türkçe çevirisi vs. yaptım, onda sorun yok, gerçek sürümün yayınlanmasını bekliyorum, gerçek sürüm yayınlanınca gerekli çalışmaları yapıp paylaşırım, o zamana kadar şu anki fw.ler üzerinde maalesef birşey yapmayı düşünmüyorum, zira durmadan sürüm değişip duruyor.

Yaa bende artık fw atmaktan bıktım, şöyle 10 numara olsa yeni sürümde artık bir yerde dursak:)
 
tuncaykilinc

tuncaykilinc

Üye
güzel çalışma emeğine sağlık...
 
Onurleo

Onurleo

Üye
Verdiğiniz linkteki Ndrive kurulum dosyası 9.3.14 sürümüne ait. O yüzden kurduktan sonra çalışmıyor. Başlığa bu linki koyarsanız veya siz indirip siteye yüklerseniz herkese faydası olacaktır. Teşekkürler ilginize.
 

ibalaban83

Üye
1 ocakta yenisi gelecek dedi bumu acaba
 

alper0642

Üye
    Konu Sahibi
1 ocakta yenisi gelecek dedi bumu acaba

hayır arkadaşım yenisi bu değil, yenisi akşama gelecek, harika bir çalışma inşaallah

--------------- Ekleme ---------------

Yeni çalışma ekledim 1.sayfada hayırlı olsun
 
AlpReis

AlpReis

Üye
hayır arkadaşım yenisi bu değil, yenisi akşama gelecek, harika bir çalışma inşaallah

--------------- Ekleme ---------------

Yeni çalışma ekledim 1.sayfada hayırlı olsun
Premium, evet fw kurmaktan telefonun ve benim başımız döndü eme bu Premium'u bekliyordum, deneyeceğim indiriyorum
 

alper0642

Üye
    Konu Sahibi
Premium, evet fw kurmaktan telefonun ve benim başımız döndü eme bu Premium'u bekliyordum, deneyeceğim indiriyorum
aynen benimde öyle, ancak bu fw çok harika, sanırım uzun süre bunda kalacağım. çünkü çok harika, ayarlar-telefon bölümünü açınca konuşma seçeneğini kontrol ediniz.
 

buyar_207

Üye
arkadasim diyelimki bunu yukledik ve sonra yine nokia 5800"in original firmware sini yukleyebilirmiyiz
tesekkurler
 
AlpReis

AlpReis

Üye
Evet yüklersin, bu arada kurdum deniyorum şu an ilk intiba iyi, efeckt çok güzel, kurcalamaya devam
 

alper0642

Üye
    Konu Sahibi
arkadasim diyelimki bunu yukledik ve sonra yine nokia 5800"in original firmware sini yukleyebilirmiyiz
tesekkurler

evet arkadaşım v52 orjinali, başka fw.ler yükleyebilirsin, sadece v51'e geri dönme yeterki.

Evet yüklersin, bu arada kurdum deniyorum şu an ilk intiba iyi, efeckt çok güzel, kurcalamaya devam
efektler çok güzel evet, ama yıldızlar nasıl olmuş, yıldızlarda harika dimi. ayrıca menünün 4x4 olması ve üstteki saat, pil göstergesi ve hat çekimininde gizlenmesi nasıl olmuş ama (menünün böyle tam ekran olması tarafımca eklenenmiştir.)
 
AlpReis

AlpReis

Üye
Adaş emeğine sağlık, teşekkürler, (biraz geç oldu ama):ehe
 

ibalaban83

Üye
çok güzel elin sağlık kardeşim 4x5 menü gelecekmi acaba
 

alper0642

Üye
    Konu Sahibi
menü tam ekran yapıldığı için 4x5 hoş durmadığı için silmiştim, altta bir satır boş kalıyor
 


Üst Alt