sapphire_5800
Üye
kardeş ellerine sağlık javalı sürüm süper.hızı tartışılamaz ama dhasını bkleyen olmasın kullandğm en hzlı fw şuana kdr.symbian^3 fwsini kullandm ama bu kdr iyi performans alamadm birde o fwnin tuş ışıkları ayarnda çok srn vrdı cnımı sıktı dğştrdm.ama tması çok gzldi.symbian^3 transparent ti tema.aradm ama bulamadm dha.elinde olan vrsa nerden indrdni linkini koyarsa sevnrm.fw içn tkrr teşekkürler.emeğine sağlık

Ama kullanmak istiyorum T9 ekleyebilirmisin?
